Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Güçsüzüm

Annemin hoşlanmadığı şeyler karşısındaki mimikleri beni çıldırtıyor. O mimikler karşısında güçsüzüm ve yaşamım yönetilemez hale geliyor. Yine öyle oldu.

Hassas konulardan biri hayvanlar başlığı altında toplanabilir. Fakat bugünkü konu köpekler olduğu için daha özel bir başlık olarak “ köpekler “ dememiz daha doğru olur. Şu an evin çevresine bile yanaştırmak istemediği köpeklerin sohbeti açıldığında hemen annemin suratı değişiyor. Acımasız davranmamak adına suratının aldığı şekli betimlemeyeceğim. Fakat bu kızgınlığı da daha fazla taşımamak adına üzerine yamamazlık edemedim. Çok kızgınım çok!

Sokak köpeklerine yönelik bazı girişimlerim oluyor zaman zaman. Fakat daha adım atmadan en başta annem duvar oluyor önüme. Öyle tepkili ki bu konuda. Gören onu bir numaralı hayvan düşmanı sanır. Hâlbuki öyle değil. Biliyorum. Çocukluğumuzdan beri bu çekişmelerimiz olur onunla. Onun kendine ait hayvanlara karşı bir sevgi potansiyeli var. Dayattığı şey, o sevgi potansiyeli sınırları içinde benim de hayvanları sevmem. İşte o nokta beni çıldırtan nokta. Ondan sonra akıl sağlığım gidiyor benim. Başlıyorum yargılamaya, suçlamaya derken iş kırıcı olma boyutuna ulaşıveriyor. Arkasından al sana suçluluk duygusu ve pişmanlık. Artık aynı şeyleri yapmak istemiyorum.

Lütfen Tanrım! Annemin köpekler konusunda aldığı tavır karşısında güçsüzüm ve yaşamım yönetilemez hale geldi. Yetişkin bir birey olarak çocuklukta yaptığım davranış biçimlerini istemiyorum. Akıl sağlığımın geri getirilmesi için bana yardım edeceğine inanıyorum. İrademi ve yaşamımı senin ilgine bırakmaya karar verdim. Yol göstericim ol Tanrım!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..