Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '20

 
Kategori
Deneme
 

Gücün Olduğu Yerde Barış Olmaz

Bunu da çözmemiz lazım…

Barışın güç ile sağlanabileceği fikrine itiraz ediyorum. Belki daha önce ben de gücü savunuyordum. Demek ki olgunlaşıyorum.

Biliyorum hala güç odaklısınız ve size bir şeyler anlatmak zor. Çoğunuz gücü seviyorsunuz, az bir kısmınız da istemesek de gücün gerekli olduğunu düşünüyorsunuz.

Dünyada kötülük var artı insanlar kötü olabiliyorlar ve sorunlar çözümsüz.

Güç gerekiyor yani…

Biliyor musunuz o sorunlarımız hiç çözülemese daha iyi!

Bana gücü anlatmayın, Cengiz Han misal, geçtiği yerde ot bitmemiş!

Güç Köroğlu değil ki, bazen de Bolu beyi, biri kesiyor diğeri kurtarıyor.

Sahi sizler niye güce tapıyorsunuz ki, üzerinden kan damlayan heykellerin altında ağlıyorsunuz.

Köroğlu olmasa belki Bolu beyi de olmayacak; ya da o kadar hain olmayacak. Güç düşman yaratıyor, durduk yerde savaş yaratıyor.

Bir de akıllıyım dersiniz, birilerinin kahramanlık sevdasına ölüyorsunuz!

Tek güç iradedir, akıl bile işe yaramıyor, kılıcı elinize aldığınız zaman beyninizde aklınız gider. Barış ile savaşı yan yana düşünen akılsızdır, hiç böyle şey olur mu, rüzgâr estiği sürece ağaçlar sallanır.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..