Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '21

 
Kategori
Deneme
 

Gücün Yarısı Güçlü Görünmek

Güçlü olmanız şart değil güçlü görünseniz de olur.

Çoğu kimse dışarıdan gördüğüne göre fikir sahibi olur.

Sizi tanımıyorsa ve heybetli bir görünüşünüz varsa abi der.

Gerçek gücünüzü biliyor mu hayır ama öyle bir algı oluşuyor işte. Bazı uyanıklar işi böyle götürüyor.

Herkes güçlü olamıyor ama gücün gerektiği yerde bunu uygulayabilirsiniz. Zaten bir kimseye tanımadığı dağ görünür. Yalnız herkese değil korkutabileceğinize.

Tavuk bile kesemeyen birinin üç kişiyi korkuttuğuna ben şahit oldum.

İri yapılı olmanız, kalın ses tonunuz ve sert bakışlarınız işinize yarar.

Bu işe yaramazsa ufak bazı şeyler yapmanız gerekebilir, bağırır heyt çekersiniz falan. Gerçek güçlüler dışında herkesi korkutacağınızdan şüpheniz olmasın. E bizim amacımız da bu zaten. Yalama Cemşit ikide bir efelenip durmasın, yoksa savaşa mı gidiyoruz.

Ben mıymıntının biriyim aslında fakat görüntüyle idare ediyorum. İri yarı sayılırım, sert bakış var, ses maşallah. Durumu çakana rastlarsam miyavvvv diyerek yandan yandan!

Eskiden çok döverdim, lanet olsun gittikçe insan oluyorum!

Piyasadaki abilerin yarısı bu yöntemi uyguluyor bilesiniz!

Yaşadığım bir örnek: Malum bende karı kız her şey var. Biri bir gün telefon etti “ Benim eski manitaya sulanıyormuşsun, ayaklarına sıkarım bak!”

Titremeye başladım ama o an nasıl olduysa içimden geldi bir yiğitlik yapayım dedim, ne olursa olsun! O kalın sesimle Polat Alemdar gibi” Ben de senin şeyine sıkarım” İnanmayacaksınız adam birden yumuşadı. “Özür dilerim abi!”

Hâlbuki devam etse bu özrü ben dileyecektim, hatta “ Kadın da neymiş, al senin olsun!” diyecektim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..