Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Güdükbahçe

Güdükbahçe
 

Sevgili Fenerbahçeli dostlarım sizlerden uzun süredir ayrı kaldığım için çok özür dilerim. Tarafıma göndermiş olduğunuz mailler için size minnettarım. Özellikle Galatasaraylıların beni mail yağmuruna tutarak Aziz Yıldırımın tekrar başkan seçilmesinden duydukları memnuniyet gözlerimi yaşarttı.

Dilerseniz son kongremiz hakkındaki değerlendirmelerime geçelim. Bu son kongre herkesin aksine beni derinden üzmüştür. Fenerbahçe adeta bir güdükbahçeye dönmüş. Düşünebiliyor musunuz bu potansiyele sahip bir külübün başına başkan seçilebilmek için şana, şöhrete ihtiyacı olan parası, pulu çok olan kongre üyeleri ya da Fenerbahçeliler yok mudur ya da nerededirler? Keşke Fenerbahçe’nin başkanı olabilme aşkıyla yanan tutkulu hırslı, azimli kişileri bu kongrede görebilseydik. Bu kongrede rakip sadece Şadan Kalkavan idi ve gördük ki Şadan Kalkavan’ı destekleyen Ali Şen, arkadaşları ve birleşik Fenerbahçeliler vakfı dahi gaflet içindedirler. Yahu siz böyle bir kongreye sadece figüranlık yapmak için mi katılıyorsunuz. Aziz Yıldırım Bey Ankara projelerinden, takımın gelirlerini arttırmak için yeni projelerden, Bolu’daki yeni projeden, Ülker’le işbirliği ile yapılan kapalı spor salonu projesinden, Kenan Evren Lisesi, otel vs projelerden bahsederken siz çıkıp aileyi birleştirmeye geliyorum diyorsunuz. Ama olan yine Fenerbahçe’me oluyor. Yahu ben bile başkan adayı olmaya kalksaydım öncelikle kongre üyelerinin karşısına yapacağım yatırımlardan bahseder ve gelir arttırıcı projelerimi sunarak, futbol takımının artık bir ekole sahip olacağını belirtir alacağım ve göndereceğim oyuncuları açıkça deklare ederdim. Bir daha bu kulübe yabancıları kendi ülke milli takımlarında oynamayan oyuncular olmayacağını, Josico ve Maldonadoların asla bu kulübün kapısından içeri giremeyeceğini, Colin Kazım gibi disiplinsiz ve gamsız futbolcuların derhal kulüple ilişiğinin kesileceğini ifade ederdim. Bunun için bilgi ve yürek gerek. O da Şadan Bey ve ekibinde yoktu. Sayın Şadan Bey, madem böyle boş bir şekilde kongreye başkanlığa adaylığınızı koyacaktınız keşke hiç koymasaydınız. Bence artık Fenerbahçeliler asla Şadan Kalkavan ismini duymak istemeyeceklerdir. Çünkü o kongrede bende olsaydım bu kadar muhalefete rağmen oyum başkan Aziz Yıldırım’a olurdu.

Aziz Yıldırım’a gelince benimde karşımda böyle çapsız bir başkan adayı ve arkadaşları çıksaydı, bende sizin kadar rahat olur ve onlarla dalga geçerdim. Madem çok başkan adaylı ve karşınızda dişli rakipler görmek istiyordunuz neden Sadettin Saran’ın önünü açmadınız.

Saygılarımla.

Yakında ‘Önümüzdeki seneden ve transferlerden asla umutlanmayın’ konulu yazımla burada olacağım.

 
Toplam blog
: 13
: 1798
Kayıt tarihi
: 28.09.08
 
 

Bendeniz 28.03.1977 yılında İstanbul'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi İstanbul'da tamamladım. Li..