Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gül bahçesinden bir gül

Gül bahçesinden bir gül
 

gül bahçesinden bir gül


Dönüşü olmayan bir bahçe
Adı gül bahçesi
Çeşit çeşit güller
Bu gül bahçesinde

gül bahçesine girenler
yanlız bir gül seçerlermiş
kokusunu geçerlermiş
dönüşü olmayan gül bahçesinden

birinci gül gösterdiler
digerlerini merak ettigim için
birincisini geçtim
gül bahçesinden

ikinci üçüncü derken
seçim yapmak zor tabi
en iyisini bulmak zor
bu gül bahçesinden

derken kaldık en sona
hakkıma razı oldum
aldık bu son gülü
bu gül bahçesinden

seçmek seçilmek derken
sona kaldık burada
bu güle razı oldum
bu gül bahçasinden

Gonca Yeşiltepe

 
Toplam blog
: 57
: 372
Kayıt tarihi
: 09.11.08
 
 

1972 tarihinde İstanbul'da doğdum. İlk ve orta okul tahsilimi İstanbul'da tamamladım. Özel bir şii..