Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Gül Güzeli ve Tuz Kral

Gül Güzeli ve Tuz Kral
 

Bedbinliğim üzerimde yine,
Günün ortasında geceyi getiriyorum.
Gözlerimi kısıyor, o buğulu camımdan,
Dünyayı izliyorum.

Sonra gözlerimi büsbütün kapatıp,
Karanlığın hükmüne teslim oluyorum.
Ve bekliyorum tuz kralının elinde tutsak,
Gül güzeli gelsin diye.

Evet bir kadından medet umuyorum,
Utanmıyorum,
Sadece korkuyorum,
Karanlığın hükmündeki tuz kralından.

Gözlerimi aralıyorum, gecemin ortasında tuz kralı,
Kılıcı kalbinde, kalbi yerde,
Bir melek dikiliyor başında,
Tüm güzelliğiyle.

Işığından kamaşan gözlerimden,
Göremiyorum önceleri.
Sonra bir bakıyorum ki gül güzeli,
Baharların yazların en özeli...

M. Semih KURU

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..