Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

09 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Gül istedim

Gül istedim
 

İstedim gülüm çok mu? Zor

Sabahları kokunu duymak

Gözlerimi sana açmak

 

İstedim gülüm olsun

Güle bülbül konsun

Nefesimde kokusu

Kulağımda şarkısı

Benim olsun

 

Sen bir gülsün

Gönül bahçemde

Can evimde

Solma sakın

Solarsan

Ölüm bana yakın

 

Sen bir gülsen

Ben neyim

Sana desem köleyim

Sen sevsen bileyim

Yolunda öleyim

İster misin?

 

Sen bir güldün

Gözlerim feri

Yüreğimin közü

Can kattın

Ateş attın

 

Gülüm olsan

Bana gülsen

Sevdim bilsen

Sevebilsen

 

Cebirin Defteri 
09.Ağustos.2016
Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..