Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Gül kokan bahçıvanım

Gül kokan bahçıvanım
 

Hakikat'e erdirsin sizi Gül...


İçimin neşesine türküsünüz kızlarım
Mızrabınız kırılsa ben sizden çok sızlarım
Annemin ışığından süzülen yıldızlarım
Ben sizin sayenizde gül sızan bahçıvanım… 

Bereketli güneşim beni bir fidan etti
Sanırdım ki fidanım bu dünyada bir tekti
Çifte goncayı dermek gönlümde tek dilekti
Ben sizin sayenizde gül deren bahçıvanım… 

Rabbim’e el açmıştım ta ezelden ebede
Gül kokular içinde sürülsem müebbede
Bilseniz ne şükrettim bu dönen gök kubbede
Ben sizin sayenizde gülen bir bahçıvanım… 

Aydınlıktan aldığım ilhamla size baktım
Güneşimle sulanan gül bahçesi şu bahtım
Güzel gülün ismiyle taçlandı ömür tahtım
Ben O’nun sayesinde gül veren bahçıvanım… 

Annem bir Necmiye’ydi bana Rânâ dediler
Bu âlemin ziyası Gül-i Rânâ dediler
İkiz kız yetiştirmek sırlı mânâ dediler
Ben sizin sayenizde sır tutan bahçıvanım… 

Ömrümce duacıyım gül kokan O Güneş'e
Nefesiniz boyunca yayılsın teninize
Gül-nihalle Gül-endam gülünüz hep peş peşe
Ben sizin sayenizde gül nurlu bahçıvanım… 

Elif’le Yegâh olsun ömrünüzün gerçeği
Hep Güller’le bezeyin size kalan bahçeyi
Rüyanızı süslesin o “Peygamber Çiçeği”
Hakikat’e erdirsin sizi “Gül Bahçıvanı’m”… 

Yegâh Elif Mirzâde.............. 20 Ocak 2011

(İkiz kızlarım Güllerim'in bugün doğum günü...14. yaş günlerini kutluyorlar.Artık, genç kızlığa adım attılar ...Güllerim'e, bir ömrün hakikatle bezenmiş an'larının tüm güzelliklerini, renklerini ve mutluluklarını kucaklayabilen cesur birer yürek diliyorum, daima. Yegâh Elif)

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..