Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Gül kokulu sesin gelse

Sende beni ateşleyen bir şey var,
Görmesem yanarım görsem yanarım!
Yanağında alevlenen gülleri
Dermesem yanarım dersem yanarım!

Kanar durur bende açtığın yara
Sardığım her ilaç dönüşür har'a
Atıma atlayıp karlı dağlara
Sürmesem yanarım sürsem yanarım!

Şu garip gönlümün gizemli kuşu
İner enginleri çıkar yokuşu!
Gözlerin gözümde kavuşmak düşü
Kurmasam yanarım kursam yanarım!

Gönül kumaşıma elin değeli
Savrulur içimde sevdanın yeli
Her gece geçerim nice bin çölü
Durmasam yanarım dursam yanarım!

Gül kokulu sesin gelse sıladan
Selamlar getirse yardan baladan
Şu gurbeti, o gözleri eladan
Sormasam yanarım sorsam yanarım!

Yarımların mayasında bütün var
Benim, hala nefesimde tütün var!
Vuslatına kanatlanmış bir gün var
Ermesem yanarım ersem yanarım!

Gezerken kanımda sen ılık ılık
Ben melal içinde perişan, yıkık
Bu canımı bakışına karşılık
Vermesem yanarım versem yanarım!

yitikozan/
 

 
Toplam blog
: 39
: 445
Kayıt tarihi
: 19.10.10
 
 

Ben Durmuş Kaya... Mahlasım "yitikozan". . "Güzel bakan güzel görür" diye düşünüyorum. Şiiri, güz..