Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Gül Yüzlü Güzel

Bakışı edalı, gül yüzlü güzel,
Kurudu vücudum, dallarım gazel,
Özledim ben seni, dertlerim azar,
Yandım bir güzelin, zalım derdinden.
***
Salını Salını, geçti yanımdan,
Canımı kopardılar tatlı, Canımdan,
Küsmüs sevdiğiceğim, geçer önümden,
Bakmaz bu tarafa, öldüm derdinden.
***
Dar ağacı kurdular, bana baktılar,
Aldılar sevdiğimi, canım yaktılar,
Derdinden deloldum, beni yıktılar,
Yana yana gezdim öldüm derdinden.
***
Seviyordu beni yoktu dileği,
Sevdaya düşenin yanar yüreği,
Çokta yakışırdı sarı gömleği,
Özledim sevdiğim, öldüm derdinden.
***
Al kırmızı yazma takar başına,
Raslamadım dostlar, onun eşine,
Nokta nokta benler, düşmüş döşüne
Sevdalandım güzel, senin derdinden.
***
Onu sevdiyidim, dertlere düştüm,
Sevdanın derdiyle, Peşinden koştum
Umudum kalmadı, sana ulaşdım,
Dertlere düştüm, senin derdinden.
***
06/09/2019

Ahmet ŞİMŞEK

 

  • (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
  • Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
 
Toplam blog
: 8
: 76
Kayıt tarihi
: 12.12.17
 
 

Amasya Taşova nın güzel bir köyünde  doğdum. İlk okulu Köyümde okudum, Ortaokul ve liseyi ilçemde..