Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '13

 
Kategori
Müzik
 

Gülben'in yeni hiti ! | '' Sen ''

Gülben'in yeni hiti ! | '' Sen ''
 

Yaz aylarının gelmesi müzik piyasasını da hareketlendirdi.. Bir çok sanatçı yeni şarkılarını görücüye çıkarmaya başladı.. Gülşen , Hande Yener , Murat Dalkılıç , Özgün , Atiye , Demet Akalın gibi isimlerin hali hazırda şarkıları bangır bangır çalmakta.. E hava güzel olunca müziğe olan istek de artıyor.. Hareketli şarkılara ihtiyaç da çok fazla..

Bu yeni hareketlerden , şarkılardan biri de Gülben Ergen'in yeni single şarkısı '' Sen ''.. Aslında single Haziran'ın başında çıkacaktı.. Ama Gezi Parkı direnişleri yüzünden sanatçı duyarlı bir hareketle çıkış tarihini 2 hafta erteledi..Ve sonunda Haziran'ın 20'sinde single sosyal medya ve yasal indirme sitelerinde satışa ve dinlenmeye sunuldu..Şarkı çıkalı 11 gün oldu.. Bu 11 günlük süreçte ; yasal müzik indirme sitesi TTNET Müzik'te şarkı 322.476 kez dinlenirken , Müyap'ın resmi Youtube kanalında şarkının klibi 419.039 defa izlendi.. Bu rakamlar şarkının ne kadar tuttuğunu ve daha da uzun süre dinleneceğini gösteriyor galiba.. Ayrıca Gülben Ergen'in kestirdiği kısacık saçları , yıllar geçtikçe Ajda Pekkan misali daha da güzelleşiyor olması , 3 çocuk annesi olmasına rağmen gencecik , çocuksu mimikleri de takdir edilmesi gereken şeyler.. Amerika'da çektiği klipte de gayet fit ve güzel görünüyor..

İşte bu güzel şarkının sözleri :

Hakkını vermeli aşık olunca yanmalı çıra misali.
Kolay kurulmuyor ilişki dediğin, işledim oya misali.
Bendeki sabrın yarısını gösterene evliya diyolar
Sen de birazcık çabalasan artık, bak geldi geliyolar.
Kötü düşleri, içi boş hayalleri, bak gördürme bana.
Kalbimi kırıyorsun, bak beni üzüyorsun, yakışır mı sana?
Şeytan tüyü müdür? Aşk mıdır? Büyü müdür?                                                                                           
Ben seni anlamadım.
Ne yaptınsa yaptın gel kıyamadım.
Düşman olmaz benden, kin bile tutamıyorum.
Kalbim saf pamuktan, kimseye kızamıyorum.
Hele sen, hele sen, sana kıyamıyorum.
Hele sen, hele sen, sana bayılıyorum.
Düşman olmaz benden, kin bile tutamıyorum.
Kalbim saf pamuktan, kimseye kızamıyorum.
Hele sen, hele sen, sana kıyamıyorum.
Hele sen, hele sen, sana bayılıyorum.

Şarkı dile dolanıyor.. Dinledikçe dinleyesin geliyor.. E o zaman bize dinlemek ve dinletmek gerekir..

Gülben Ergen'in yeni şarkısının başarısı daim olsun.. Sanatçının Eylül ayında yeni bir albüm çıkaracağını da hatırlatarak yolu açık olsun diyelim..

'' Düşman olmaz benden kin bile tutamıyorum...''

koldasanil@gmail.com

facebook.com/anilkoldas

twitter.com/anilkoldas

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..