Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Güldün sen

Gönlümde solmayan, bir tek güldün sen,

Yar mektubundaki kokan, puldun sen,

Ne hatrımı sordun, ne kıymetim bildin sen,

Sinsi, sinsi hallerime, güldün sen.

*

Kuşlar konacaktı, bir bir dalına,

Ben vurğundum, yanaktaki alına,

İster idim, gül dalında salına,

Gizli, gizli hallerime güldün sen.

*

Giyinip, kuşanıp ele katmadın,

Kırılası ellerimden tutmadın,

Bir gün, gülen gözle, bana bakmadın,

Sinsi, sinsi hallerime, güldün sen.

*

Elleri gördükçe, içim sızladı,

Eşek arısıydı, hergün vızladı,

Sular erimedi, gönül buzladı,

Gizli, gizli hallerime, güldün sen

*

Mutluluk beklerken, çileye düştüm,

İçim sızladıkça, çok gağlar aştım,

Çok doğru sanmıştım, temelden şaştım,

Sinsi,sinsi hallerime, güldün sen.

*

Yiğit'i bi çare, hallere koydun

Sevği göstermedin, sıradan saydın,

Dünyamı ışıtan, sözde bir aydın,,

Gizli gizli hallerime, güldün sen.

13.03.2017

Ekrem Yiğit..

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..