Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '11

 
Kategori
Mizah
 

Güldüren fıkralar (gkhn cnkr)

Güldüren fıkralar (gkhn cnkr)
 

Seçime yaklaştığımız şu günlerde sokaklarda bangır bangır duyulan seçim propagandaları kulaklarımızı mahvetmekte. Hayaldi gerçek oldu , Ses ver Türkiye , Kemaldaş Rahaaat pi nefes alcak sloganlarıyla bıyıklarımızın altından liderlere pis pis gülerek, sandık başında ben size sorurum yalancılar diyerek intikam duygularımızı bilerken morallerimiz alt üst oldu. Bunu bir nebze unutmak için biraz da gülelim istiyorum. İşte karşınızda fıkralarla neşeli satırlar. . . 

 


Dolmuş söförüyle rahip 

Dolmuş şöförüyle rahip cennete gitmişler.Cennetin kapısında melek rahib'e "Dünyadaki hayatın boyunca neler yaptın." demiş.Rahip"Ben hayatımı insanlara adadım, onları sevdim ve yardım ettim.Hiçbir zararım dokunmadı"diye cevaplamış.Melek rahibe cennetin gümüş anahtarını vermiş.Melek aynı soruyu dolmuş şöförüne sormuş.Şöför"Ben hayatım boyunca küfür de ettim, her türlü pis işe de bulaştım.Bir de ben çok sert araba kullanırım, kuralları fazla kafaya takmam""demiş.Melek şöföre cennetin altın anahtarını vermiş. 

Buna çok bozulan rahip"Ben hayatımı insanlara adadığım halde niye ona altın bana gümüş anahtar veriyorsun."demiş.Bunun üzerine melek"Çünkü sen ayin yapıyorken millet uyuyordu, ancak o dolmuş kullanırken herkes dua ediyordu."demiş. 

Emeklilik İşlemleri 

Emeklilik islemleri için uğraşan adam sigortaya şahsen başvurur. Görevli kadın yaşını doğrulatmak için bir kimlik belgesi sorunca adam ceplerini arar, tarar ve cüzdanını evde unuttuğunu fark edince durumu anlatır. Görevli kadin '' gömlek düğmelerinizi açın o zaman'' der. Şaşıran adam bir bir açar düğmeleri ve bembeyaz göğüs kılları ortaya çıkınca görevli kadın '' tamam bu gördüğüm yeterli '' yanıtıyla evrakları onaylar. Şaşkınlık içinde eve gidip emeklilik işlerini nasıl hallettiğini eşine anlatır adamcağız. Eşinden gelen yanıt bir başka olur:
- ''Keşke pantalonunun düğmelerini açsaydın, o zaman bir de maluliyet farkı da alırdın...'' 

Üst düzey yöneticilik 

Adamın biri sabah saat 10'a doğru bir elinde,
içinde inek pisliği olan bir tenekeyle kafeye gelmiş,
"Bana bir çay.." diye seslenmiş,
"Şimdi geliyor, efendim.." demiş garson ve çayı getirmiş...
Çayı bir yudumda içmiş adam, almış eline pislik dolu tenekeyi,
başlamış kafenin her tarafına serpmeye.
Ve çekmiş gitmiş... 

Ertesi sabah yaklaşık yine aynı saatlerde tekrar elinde
pislik dolu tenekeyle gelip yine "Bana bir çay..!" demesiyle,
"Hop...! Bir dakika, bakalım..." demiş, onu görür görmez
tanıyan garson. "Dünden beri senin pisliğini temizlemeye
çalışıyoruz... Neden öyle yaptın ki ?" 

"Merak edilecek bir şey yok.." demiş adam,
"Üst düzey yöneticilik için hazırlanıyorum... Sistem aynı.
Gel, çayını iç, etrafa bok at, millet senin yaptığını
temizlemeye çalışırken bütün gün ortadan kaybol ...!"
 

Sekizin yarısı 

Öğretmen derste sordu
Sekizin yarısıkaç eder çocuklar? Ön sıralardan Burcu parmak kaldırdı.enine kesersek 0, eder.boyuna kesersek 3 eder. 

Kitapçıda 

Adam kitabevinden içeri girdi, tezgahta duran gence sordu :
-Sizde "Erkeklere Karsi Zafer Kazanan Kadınlar" romanı varmı?
Tezgahtar eliyle az ötesini işaret etti :
-Var efendim, orada masal kitapları bölümünde bulabilirsiniz. 

Evli adam 

- Amirim, adam suçunu itiraf etmiyor.
-Biraz zorlasaydınız??
-Çok zorladık efendim ama kar etmedi.
-Aynı soruları tekrar tekrar sordunuz mu?
-Evet
-Aralıksız hiç durmadan suçladınız mı?
-Evet
-Alakasız konularla bağlantı kurup adamı aşağıladınız mı?
-Evet
-Kaç saattir sorguluyorsunuz?
-2 gündür
-Allah allah nasıl dayandı peki?
-Adam evli, efendim. 

Yeni hizmetçi 

Adam evine telefon acar, telefonu yabanci bir bayan acar.Adam
karsidaki sesi duyunca sasirir, bayana sorar: 

- "Sen kimsin?" Kiz cevaplar:
- "Evin hizmetçisiyim."
- "Iyi de bizim hizmetçimiz yok ki!"
- "Evin hanimi beni bu sabah ise aldi."
- "Ya. Öyle mi? Ben de evin beyiyim. Hanimi cagirir misin?"
- "Haniminiz su an yatak odasinda kocasi sandigim bir adamla beraber."
Adam sasirir, sinirlenerek,
- "Elli bin dolar kazanmak istermisin?" Kiz,
- "Tabii ki isterim.Kim istemez..."
- "O zaman çekmeçedeki silahi al, yukari çikip o cadi ile o sümsük
herifi vur!"
Once ayak sesleri duyulur, sonra iki el silah sesi. Hizmetçi telefona
geri gelir:
- "Öldürdüm efendim, cesetleri ne yapayim?" Adam,
- "Cesetleri havuza at." Kadin duraklar:
- "Ama burada havuz yok ki?" Adam bir süre düsünür ve cevap verir:
- "Orasi 112 43 44 degil mi?
- "Hayir!!!!!
- "Pardon! Yanlis numarayi aramisim!!!!!" 

Işığı gören geliyor 

Adamin karisi hamileymis.Bir gece yarisi sancilanmis.Çagirilan ebe tam doguma baslarken elektrikler kesilmis.Adamcagiz mecburen fener tutarak doguma yardimci oluyormus.
Nihayet bebek saglikla dogmus.Ancak ebe bakmis bir bebek daha geliyor.Onu da dogurtmus.
Bitmemis ardindan bir tane daha..
Adam derhal feneri söndürmüs.Ebe;
-Ne yaptin, yak su feneri!..
-Olmaz ebe hanim, baksana isigi gören geliyor!.. 

Haberi yok 

Adam hanimina dert yandi;
-Iflas ettikten sonra arkadaslarimin yarisi beni terketti.
-Peki öbür yarisi?.
-Onlarin daha haberi yok.. 

GÜLDÜNÜZ DEĞİL Mİ ? YOK BEĞENMEDİYSENİZ " DELETE" 'E BASACAĞIM :=))) 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..