Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Güle dil veren ozan Yusuf Hayaloğlu

Güle dil veren ozan Yusuf Hayaloğlu
 

...


Vakit tamam!.. seni terk ediyorum.
O bütün alışkanlıklardan
Ve bütün sıradanlıklardan öteye,
Yorumsuz bir hayatı seçiyorum.
Doyamadım inan,
Kanamadım sevgiye...


....
Şu dağlarda kar olsaydım...
Bir asi rüzgar olsaydım...
Arar bulur muydun beni,
Sahipsiz mezar olsaydım? ...

..........................Yusuf Hayaloğlu


Güle dil veren şairim
Hangi aralık sızdın ömrümüze
Ne de çok yer etmişsin içimizde


Yüreklerde yangınlar çıkaran şairim
Demek gittin türküleri gözü yaşlı bırakıp
Oysa her ölüm erken ölümdür


Mavi gözlerinde isyanlar çıkan şairim
Hayat sensiz eksildi biraz daha
Şimdi kim vuracak yüreğimizin bam teline


Şiirlerinin duruşu ile asi şairim
Fırtınalara yol gösteren mısraların sahibi
Demek gittin bağlamamı boynu bükü bırakıp


Şiirlere resimler çizen şairim
Resimlere şiirler yazan ozan
Bak çoğaldı sevda hainleri
Kalk tutuştur dizelerinle günü


Hoşça kal demeyeceğim sana şairim
Yüreğim kabul etmiyor bu gidişi
Mısraların birer türküdür dilimizde
Mısraların güneşle her sabah yeniden doğan içli bir merhabadır


Kalacak tüm izlerin hayatımda.
Gözümden bir damla yaş,
Sızlayıp resmine aktığında;
Bir yer bulabilsem keşke
Bir yer, seni hatırlatmayan;
Kan tarlası gelincik şafağında...

Ölümse, korktun.
Savaşsa, hep kaçtın...
Vur kendini kuşkularda, hadi al!
Sen bir suydun oysa,
Sen bir ilaçtın...
Hoşça kal canımın içi,
Hoşça kal...

............................Yusuf Hayaloğlu

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..