Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '10

 
Kategori
Güncel
 

Güle güle

Güle güle
 

cin tüneli


Yıllar önce bir tablosuna hayranlıkla bakarken, bir gün kafamdaki bir projeyi anlatacağım üstada ve yaratmasını isteyeceğim dediğimde, arkadaşlarım bana çok gülmüşlerdi. O zamanlar inanın bu denli uçuk rakamlar söz konusu değildi, biraz zorlansanız satın alabilirdiniz bir çalışmasını. Şimdi o yıllardan bir çeyrek asır geçmiş ve üstat birçok eşiği aşmış bir yerdeyken göçüp gitmişti. Ne ben o denli zengin biri oldum, ne o yerinde sayan bir ressam olarak kaldı. Giderken benim projemi de yanında götürseydi bari…

GERÇEKLEŞMEYEN PROJE:

Onun kadınlarından biri divan benzeri bir kızıl kovada oturuyor olacaktı

O meşhur sarmalları yeşil kırmızı dolanıp beyaz boynundan,

Baldırını kaldırmış olacaktı kadının

Ucunda bir kırık boynuz olacaktı yeşil olanın

Kırmızı olan ise sonsuzluğa gider gibi azalıyor olacaktı

Ben yıllar yılı bu rüya ile yaşadım ya o bile yetti.

Güle güle üstat…

Güle güle Ömer Uluç

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..