Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '11

 
Kategori
Blog
 

Gülen Adam gider...

Gülen Adam gider...
 

Hayatım boyunca inandığım şeyler için yaşadım. Bundan sonra da yaşamaya devam edicem. Kalın sağlıcakla...


Gülen Adam gider...

30 Ocak 2011 tarihinde aranıza katılarak, sizlere eşlik etmiş olduğum Milliyet Blog yolculuğunuzda 10 Ekim 2011 pazartesi tarihi itibariyle aranızdan ayrılıyorum arkadaşlar.

 Milliyet Blog'ta yazan hiçkimseye şahsi bir küskünlüğüm ve kırgınlığım, kızgınlığım yok. Beni seven sevmeyen, anlayan anlamayan, okuyan ya da okumayan, çok seven ya da ölümüne gıcık olan, doğal bulan ya da yapmacık olduğumu düşünen, samimi bulan ya da rol kestiğime inanan, her kim varsa, hakkımda her ne düşünüyorsa, her şeye rağmen, herkese teşekkür ederim.

Gönlünü kırdığım, haksızlık yaptığım her kim varsa beni bağışlasın ve hakkını helal etsin bana lütfen. Benim kime ne hakkım geçtiyse helal ediyorum hakkımı ona.

Burada yazdığım sürece, olumlu, olumsuz, hak verdiğim ya da haksız olduğunu düşündüğüm, çok sevdiğim ya da tarzından zerre hazzetmediğim her kim varsa, yazılarıma ne yorum ve mesaj yollamışsa, - özel istekle yayınlamamamı isteyenler hariç - tamamını yayınladım. Özellikle çok önemsediğim bu konuda olabildiğimce adil davrandım. Bu konuda da takdiri sizlere bırakıyorum.

İlkesiz ve omurgasızca, sabun köpüğü yazılar yazmaktansa, hiç yazmamayı tercih ederim.

Hayat felsefem, dünya görüşüm, yaşam stilim gereği bu güne kadar bulunduğum her yerde gördüğüm yanlışlara işaret ettim. Çok gerekli görmüşsem eğer, çok net bir şekilde tavır aldım. Sesimi yükselttim.Tavır almama rağmen, dikkate alınmamışsam eğer, herkesin hayrına olacağına inandığımdan, söz konusu olan ortamları terkettim.

Hayatım boyu yaptığım gibi, burada da neye inanmışsam, ne düşünüp, hangi duyguyu yaşamışsam olanı olduğu gibi, kendimi olduğum gibi ifade etmeye çalıştım. Eğer bu konuda bir nebze de olsa başarılı olabilmişsem, kendimi inanılmaz mutlu hissederim.

 Yaşam şartlarım gereği, erkenden hayata atılıp, reklam sektöründe para kazanmam gerekti. Taaa İletişim Fakültesi yıllarımdan beri içimde ukde kalan bir şekilde bir yerlerde yazma dileğime ancak Milliyet Blog sayesinde kavuştum. Her ne kadar Milliyet Blog'ta yazma serüvenim şartlar gereği yarım kalmış olsa da, bu bloğa emeği geçen herkese teşekkürü kendime bir borç bilirim.

Sizlere veda için yazdığım bu yazıda uzun uzun ayrılma gerekçelerimi anlatıp, konuyu kişiselleştirmeyi uygun bulmadığımdan, bu tip detaylara girmeyeceğim.

Beni tanıyanlar ve sevenler neden böylesine rahatsız olduğumu biliyorladır sanırım.

Sözlerime son verirken herkese :

Onurlu, başı dik, her ne pahasına olursa olsun inandığı değerlerden vazgeçmeyen, içsel bütünlüğünü ve yaşamsal inanç ve hedeflerini her şeyin üstünde tutabildiği, insanca, adamca, güleryüzle ve her ne olursa olsun, güleryüzle yaşanmış ve yaşanacak günler, huzur ve esenlik dolu bir yaşam dilerim.

Gülen adam gider... Hadi bana eyvallah!

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..