Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '18

 
Kategori
Magazin
 

Gülen Göz Güzeli Görür

Gülen Göz Güzeli Görür
 

 
UYANIK TERCÜMAN
Mafya babası haraçlarını toplaması için yeni bir tetikçi buldu. Seçtiği adam sağır ve dilsizdi. Çünkü baba, bu tetikçi yakalanırsa polise fazla bir şey anlatması mümkün olamaz diye düşünüyordu. Baba, bir gün ödemelerin geciktiğini fark etti ve tetikçiyi odasına aldırttı, bir de işaret dilini bilen tercüman buldular. Tercüman işaretle sordu: 
"Para nerede?"
Sağır dilsiz işaretle yanıt verdi: 
"Ne parası? Benim paradan maradan haberim yok. Neden bahsettiğinizi anlamıyorum." 
Tercüman tercüme etti:
"Neden bahsettiğinizi anlamıyormuş."
Baba 38'liği koltuk altından çekip sağır dilsizin beynine dayadı:
"Şimdi sor bakalım, para nerede."
Tercüman işaretle sordu:
"Para nerede?"
Sağır-dilsiz kan ter içinde, işaretle yanıt verdi:
"Şehir merkezindeki parkta, büyük heykelin olduğu kapıdan girince soldan 3. ağacın kovuğunda iki yüz bin dolar var."
"Ne söyledi?" dedi baba.
Tercüman yanıtladı:
"Dedi ki, hala neden bahsettiğinizi anlamıyormuş, ayrıca o tetiği çekmek de biraz g.t istermiş."
**
 
BAĞIMLI TAVŞAN
Bir tavşan ormanda koşarken , esrar saran bir zürafa görür. Ona: 
- Dostum zürafa, içme bunu, sağlığına zararlı, koşalım form tutalım der ve başlar bunlar koşmaya. 
Biraz sonra kokain çekmeye hazırlanan bir fil görürler ve tavşan:
- Fil arkadaşım, kokaini bırak, gel bizimle koş beraber form tutalım. diyerek ikna eder. 
Biraz koştuktan sonra kendine eroin enjekte etmeye hazırlanan aslanı görürler. Tavşan: 
- Sevgili aslan kardeş, batırma kendine bunu, gel bizimle koş, sana da iyi gelir. der. 
Aslan yaklaşır tavşana ve yumruğunu indirir tavşanın suratına. Diğerleri şaşkın bir şekilde: 
- Niye yaptın bunu, iyiliğimizi istiyordu. derler. Aslan: 
- Bu salak her extacy aldığında ormanda deli gibi koşturuyor bizi. der.
**
 
ARADAKİ HARFİ UNUTMAYIN
Temel askerdedir. İlk gün komutan gelir ve:
- Benim adım Ali Kırç. Unutmayın Kırç, arada "r" var. Soyadımı yanlış söyleyen veya dalga geçen olursa yakarım.
Komutan ara sıra askerlere kendi soyadını sorar. En sonunda sıra Temel'e gelir.
- Temel söyle bakalım benim adım ne?
Temel düşünür ama bi türlü hatırlayamaz. O sırada arkadaşı kopya verir:
- Temel unutma arada "r" var.
- Haa hatırladım komutanım. Ali Gört!!!
**
 
BAŞKA EŞEK VAR MI?
Gariban bir köylü şehre inmişti. Büyük bir mağazada iki kişinin karşılıklı oturup konuştuklarını gördü. İçerde bir masa ve üç dört koltuktan başka bir şey görünmüyordu. Merak etti ve içeri girdi:
- Selamünaleyküm ağalar.
- Aleykümselam hemşerim ne istiyorsun?
- Merak ettim acaba burada ne satıyorsunuz?
Köylü ile dalga geçmek isteyen satıcı sırıtarak cevap verdi:
- Eşek satıyoruz.
Köylü de taşı gediğine yerleştirdi:
- Sadece ikiniz misiniz yoksa daha var mı?
 
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..