Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '21

 
Kategori
Şiir
 

Güler Yüzlü Ayla

Beş yıl beraber çalıştık aynı dairede Ayla ile

Hep aynı serviste çalıştı, aynı servisten emekli oldu

İşinde başarılıydı, o servisin işini yalnız o biliyordu

Hem memuruydu servisin, hem de şefiydi

Servisimde sıkıldığımda hep onun yanına giderdim

Her gittiğimde güler yüzle karşıladı beni, 'hoş geldiniz İsmail bey' dedi

Her sabah ödeme makbuzlarını, tahakkuk fişlerini masaya yayardı

Bir gün latife olsun diye söyledim kendisine;' amirleri kandırabilirsin

ama beni kandıramazsın, her gün aynı makbuzları sabah çıkarıyor, akşam kaldırıyorsun'

Yine de güldü arkadaşım, kızmadı bana, eşi de yüksek okulda hocalık yapıyordu

Artık Ayla Şahin de emekli ben de emekliyim

Sağlıklı, mutlu, huzurlu emeklilik yaşamı dilerim

Mesleğimiz maliye bölümümüz gelir idaresi

Bir başkadır bizim dairemiz, bir aile gibi

Düzce 01.03.2021

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..