Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Güler Yüzlü İnsanları Arıyorum

Ülkem

Güzel ülkem

Koşulsuz şekilde

Seni çok ama çok seviyorum

 

Ve yine

Koşulsuz şekilde

İnsanlarını seviyorum

 

Senin koynunda barınan

Her insan benim canım ciğerimdir

Bunu bil

Bunu bil

Bunu bil öyle davran ülkem

 

Ben

Senin o sıcacık koynunda büyüdüm

Herkes

Ben

Sen

O

Öteki

Beriki

Herkes ama herkes

Senin koynunda büyüdük

 

Bizler

Senin eseriniz

Senin besleyip büyüttüğün

Okutup öğrettiğin

İş güç sahibi ettiğin yavrularınız biz senin

 

Demem o ki

Canım ülkem Türkiye

Ben sensiz yapamam

Konuşup sorup öğrendiğime göre

Hepimiz de böyle

Sen bizim anamızsın Canım Türkiye

 

Şunu açıkça söyleyeyim

Senin için her an ölmeye hazırım

Sana uzanacak kötü elleri kırarım

Yeter ki

Sen yaşa bu benim tek dileğim

 

Sen yaşa

Nesillerim de seninle yaşasın

 

Dilerim

Hep daha güzel günler göre göre yaşa

Öyle güzel günler gör ki

İnsanların güler yüzlü olsun

Saygıyı kusursuz yaşasın

Sevgiyi yudum yudum içip

Sevgi sarhoşu olsunlar

 

En çok istediğim güzel ülkem

İnsanlar

Dünyaya güler yüzle baksınlar

Sorunsuz bir yaşam sürsünler

Seni Güzel Ülkem

Geliştirdikçe geliştirsinler

Dünyanın en gelişmiş ülkeleri sıralamasında

En önde tutsunlar

 

Ekonomi

Bilimsel temellere oturtulsun

Herkesin gelir seviyesi yüksek olsun

Sağlık sorunu yaşamasın kimse

Hemen çözülsün her sağlık sorunu

Maddi manevi yönüyle

 

Ben de

Geçeyim karşına durayım yüzüne bakarak

Gülücükler yayayım etrafa

Herkes de bana eşlik etsin

 

Haykıralım hep birlikte

“Bu güzel ülkede yaşamak çok güzelll” diyerek

 

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Hayali bile çok güzel değil mi bu hikâyenin

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..