Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Gülerken Bayılacağınız Fıkralar

Gülerken Bayılacağınız Fıkralar
 

 
BİZİM TAKIMI
Temel bir gün maç izlemeye gitmiş.Biletçiye maç bileti ne kadar diye sormuş. Biletçi biletin beş lira olduğunu söylemiş. Temel ise 2.5 lira uzatmış. Biletçi:
- ''Beş lira dedik kardeşim.'' demiş.
Temel ise:
- ''Ben rakip takumu izlemeyecuğum. Sadece bizim takumu izleyeceğum.'' demiş.
 
**
 
SENİ SOLLAYACAK
Adamın biri, bir köyün  yanından geçerken bir köylü ineğiyle beraber otostop çekiyorlarmış. Adam durmuş almış köylüyü ama ineği ne yapacakları meçhul.Köylü: 
-"Arka tampona bağlarız o peşimizden gelir", demiş. Düşmüşler yola, derken adam gaza asılmaya başlamış,
50 km... inekte tıs yok. 70 km... inekte tıs yok. 
Köylü de: 
-"Benim inek iyi koşar", diye övünüyormuş.
Adam takmış beşinci vitese...
Hız 120 ve inek dilini sallamaya başlamış.
Şoför:
-Senin inek kesildi, herhalde bak dili bir karış dışarıda, demiş. Köylü de:
-"Sen yanlış anlamışsın, o seni sollayacak sinyal veriyor", demiş.
 
**
 
AVUKATIN MARİFETİ
Hakim sanığa sordu:
- Karakolda suçunu itiraf etmişsin sen, peki şimdi niye inkar ediyorsun?
Sanığın cevabı:
- O zaman henüz avukat tutmamıştım. Şimdi suçsuz olduğuma ben bile inandım! 
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..