Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '18

 
Kategori
Mizah
 

Gülerken Göbek Çatlatan Çok Komik Temel Fıkraları

Gülerken Göbek Çatlatan Çok Komik Temel Fıkraları
 

DİYEMEM
Fadime kumar oynuyormuş. Temel de arada sırada gidip soruyormuş:
-Nasıl gidiyor kanaryam?
-Kaybediyorum. 
Bir müddet sonra yine:
-Nasıl gidiyor güvercinim?
-Kaybediyorum
Bu konuşma bülbülüm, serçem diye devam edince Cemal sormuş,
-"Neden karına hep kuş isimleriyle hitap ediyorsun?"
-"Bu kadar kişinin içinde kuş beyinli diyemem ya!" diye fısıldamış Temel.
 
**
 
KARA KARA ŞEYLER
Temel Afrika'ya safariye gitmiş.
İlk günün sonunda gece otelin lobisinde avcılar konuşuyormuş.
İngiliz “Ben bugün 1 gergedan vurdum” demiş.
Fransız “Ben de 1 aslan vurdum” demiş. 
Temel de “Ben de 1 noşut vurdum” demiş.
İngilizle Fransız anlamamış ama cehaletleri belli olmasın diye de sormamışlar.
Ertesi gün yine ava gidilmiş gece yine toplanmışlar.
İngiliz “Ben 2 kaplan vurdum” demiş.
Fransız “Ben de 1 fil vurdum” demiş.
Temel “Ben 4 noşut vurdum” demiş.
İngiliz dayanamamış sormuş: 
"Kusura bakma ama noşut nasıl birşeydir? Bunca yıllık avcıyım hiç duymadım." 
Temel de "Ben de ilk defa burda gördüm. Kara kara birşeyler, insana benziyorlar. 
Ellerini de kaldırıp “noşut noşut” diye bağırıyorlar, demiş. 
 
**
 
NASIL?
Temel Amerika’ ya yapacağı seyahat öncesi dil kursuna kaydolmuş. Kursta ilk öğrendikleri kelime Come yani “Gel” demek olmuş. Temel bir süre bekledikten sonra dayanamayıp sormuş:
– Ula pu nasil iş dur da. Come yazaysun, kam diye okuysun. Peki gel olduğunu nasıl anlaysun?
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..