Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '18

 
Kategori
Mizah
 

Gülerken Gözlerden Yaş Getiren Fıkralar

Gülerken Gözlerden Yaş Getiren Fıkralar
 

DİKKATE ALIYORUM
Arabayı hızlı sürmekle itham ediliyordu. Çünkü, uzmanlar, arabayı kullananın sarhoş olduğu tesbit etmişlerdi. Adam mahkemede:
-"Sarhos değildim. Sadece her zamankinden fazla içmişim, o kadar." 
Hakim kararı bildirdi: 
-"Bu iddianızı nazarı itibare alıyorum. Sizi on beş gün yerine, iki hafta hapse mahkum ediyorum!"
**
 
ÇÜNKÜ
Temel Londra'da otelin birinin odasında kara kara düşünüyor.' ulan' diyor 
- Ben aşağıdan içki isterken Laz olduğum anlaşılır mi acaba? 
Geçiyor aynanın karşısına ve prova yapıyor.... 
- Bana bir fvisku,,,,,yok böyle anlarlar 
- Bana bir raki......'yok' diyor 'böyle de anlarlar' 
- Bana bir bira....Tamam diyor böyle iyi anlamazlar......Ve 
aşağıya iniyor Masaya dirseklerini dayıyor ve sesleniyor. 
-Barmen bana bir bira. 
Barmen Temeli biraz süzdükten sonra soruyor: 
- Birader sen Laz misin? 
Temel: 
- Uuuy nasıl anladın diyor; 
- Çünkü burası resepsiyon, bar karşıda.
**
 
NE YAPAYIM?
Hemşire Doktora, 
-"Ne zaman tansiyonuna bakmak için eğilsem hastanın nabzı hızlanıyor, tansiyonu yükseliyor. Ne yapsam Doktor Bey?" 
Doktor:
-"Bu sağlıklılık belirtisi Hemşire Hanım. Yakanızı iliklemeniz yeterli." Diyor.
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..