Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Eğitim
 

Güller açtı yüzlerde

Güller açtı yüzlerde
 

Ela ve Ada okula başladı, başarılar...


Bugün okullar açıldı.

Genç nüfusun yaydığı enerji tüm evreni sardı.

Bugün bizim geleceğimiz aydınlığa doğru koşmak için bir adım attı.

Bu adımın başladığı yol ise çok karmaşık, engebelerle, uçurumlarla dolu…

Bu yolda geleceğimiz katlediliyor…

Gözlerdeki ışıklar bir bir söndürülüyor…

Anlayacağımız gibi birçok cinayetler işleniyor…

En basitinden öğretmenlerin kalitesi gittikçe düşüyor…

Tek tek ağaçlara bakmaktan ormanı göremeyen zihniyetler eğitim ve öğretimden başka her şeyle ilgilenip asıl görevlerinin farkında bile değiller…

Neredeyse ana sınıfına dek inen bir politik ortam ve gündemler…

Beni dehşete düşüren öğretmen alımları ile ilgili haberler…

Mesleği ne olursa olsun alınan sözleşmeli öğretmenlerin her branştaki dersleri okutabilme kolaylığı…

Dehşetteyim çünkü matematik dersi veren bir ziraatçi, bir hemşire, bir ilahiyatçı, bir hukukçu ve diğerleri…

Matematik öğretmeni olmayan birinin matematik öğreteceğini hayal bile etmezdim ama öyle değilmiş, sözleşmeli bir öğretmen her branştan derse konusu olmasa dahi girermiş.

Bu nasıl bir eğitim öğretim anlayışıdır?

Okullar neden vardır?

Öğretmenler nasıl eğitilir? Hangi okullarda okutulur?

Bakıyorum haberlere eğitim ve öğretim yılının başlaması sadece trafik sorunu…

Öğretmensiz okullar, okulsuz öğrenciler ve ne demekse eğitimi öğretimi boykot eden zihniyetler…

Eğitim yılı açılışında konuşmayan, önlem alamayan, öğretmensiz okulları açan, sorunları görmezden gelen bir Milli Eğitim Bakanı…

Kızını başörtüsü nedeniyle ülkesinde okula göndermeyen daha doğrusu ülkesinin okullarını boykot eden bir başbakan…

Aklımın sınırlarını artık zorlamak istemiyorum.

Okula başlayan kır çiçeklerimizin ve onları geleceğe hazırlayacak olan sevgili öğretmenlerimin eğitim ve öğretim yılının başarıyla geçmesini dilerim…

Karanlığın içinden aydınlığa doğru açılan bu yolda Atatürk ilkelerinin ve Atatürk’ün bize emanet ettiği değerlerin sonsuza dek korunup kollanmasını umudumun devam ettiğini bilmek iç erinciyle tüm ulusa saygılarımla başarılar diliyorum…


 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..