Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '15

 
Kategori
TV Programları
 

Güllerin Savaşı / Gülru, Gülfem'i çıldırtmaya devam ediyor!

Güllerin Savaşı / Gülru, Gülfem'i çıldırtmaya devam ediyor!
 

Kanal D'nin aşk ve drama dizisi "Güllerin Savaşı" bütün hızıyla devam ediyor. Gülru Ömer'e olan aşkını kalbinin içine gömerek, Gülfem'den intikam almaya sürüdürüyor. Gülfem Hanım, Gülru'nun yeni sürprizlerini gördükçe hem çok şaşırıyor, hem de sinirinden çıldırıyor. Artık başı o kadar çok ağrıyor ki, migreni tuttukça ilaç müptelası oldu.

Geçen bölümde Yonca'nın eniştesi Cihan'ı ateşlemesi ile Cihan karısına önce, bir değil 5 kredi kartı çıkartır. Ayrıca benim kardeşim otobüslerle mi gezecek der ve Cihan karısının altına özel araba satın alır.

Geçen bölüm sonunda Ömer Bey, Gülru'yu konuşturmak için atar arabasına eve kapatır. bana her şeyi anlatana kadar buradan çıkmayacağız, der. Gülru , Ömer'e olan aşkını kalbinin en derinliklerine atarak, ben Gülfem Sipahi olmak isteyen bir kızım. Gülfem senden vaz geçti, ben de vaz geçtim dese de Ömer, sen beni çocuk mu zannettin, doğruları anlat. Gülru sana ihtiyacım yok artık bitti, ben Cihan'ı seviyorum. Ömer, sen gözlerimin içine bakarak, doğruyu söylemeyerek başardın, şimdi çık git, artık seni tanımıyorum. Ama sana yemin ederim, eğer bir gün bu anlattıklarını inanırsam, sen de beni tanıyamayacaksın, der ve dışarı çıkartır.

Ekran AlıntısıGS32.6

Gülru çok sevdiği aşkı Ömer'den vazgeçti ama, Gülfem'den babasının intikamını almaya devam eder.

Halide postadan gelen kredi kartlarını görünce öfkeden deliye döner, gözleri fal taşı gibi açılır.

Ekran AlıntısıGS32.KR

Büyük şaşkınlığı da, kardeşi Cihan'ın Gülru'ya tek kapılı spor araba alması ile yaşar. Cihan bilgisayardan beğendiği arabayı telefon ederek kapıya kadar getirtir.

Ekran AlıntısıGS.32.2

Gülfem kapıya gelen arabayı Halide'den öğrenip arabayı gördüğünde ağzı bir karış açık kalır.

Ekran AlıntısıGS32.5

Cihan, arabanın anahtarını Gülru'ya verir, birlikte arabaya binerler ve dolaşmaya çıkarlar.

Ekran AlıntısıGS32.4

Gülru asıl bombayı sona saklar, kendi parasını kazanmak için, kendi adına butik açar. Açılışa herkes davetlidir. Gülfem Hanım ve Cahide'ye siyah güllü bir davetiye gelir. Gülfem kibirli ve iddialı olan davetiyeyi benim dikkatimi çekmeyi başardı diyerek ilginç bulur. Gülfem Hanım, Ömer'i de arayarak, çıkışta birlikte akşam yemeğine gideriz diyerek gelmesini ister. Gülfem ile Cahide Hanım, istemeyerek de olsa, komşu villadaki bu açılışa birlikte giderler.

Ekran AlıntısıGS32.7

Gülfen butiğin önüne gelinceye kadar hiç bir şeyi fark etmez. Arabadan Cahide Hanım ile indikten sonra başını kaldırınca "Gülru Sipahi" tabelasını fark eder.

Ekran AlıntısıGS32.8

Olmaz, olamaz diyerek, bu defa ağzı ve gözleri daha da büyük açık kalır.

Ekran AlıntısıGS32.3

Gazeteciler de kapıda olması nedeniyle geri de dönmez. Cesaretini toplar, hızlı adımlarla kapıya doğru yürür.

Ekran AlıntısıGS32.9B Ekran AlıntısıGS32.9AA

 

Tam kapıdan girince Gülru, ve nihayet gecenin onur konuğu, moda duayeni Gülfem Sipahi diyerek konuklara takdim eder.

Ekran AlıntısıGS32.10

En son Ömer Bey gelir, kapıdan arabasından inince tabela dikkatini çeker, Gülru'nun sözleri kulaklarında çınlar. "benim çocukluğumdan beri tek bir hayalim var. Ben ona yürüyorum, ama seninle değil, Cihan'la... Sana ihtiyacım kalmadı artık."

Gülfem Hanım, tebessüm eden Gülru'nun üstüne yürür. Gülru sarılır. Kulağına, "Artık beni teb rik etsen iyi olacak, Herkes bize bakıyor." Gülfem, Gülru'nun uzattığı eli tutar. "Bunu yapamazsın."  Gülru; Görmüyor musun, yaptım bile... Kraliçe öldü dedim. Yaşasın yeni kraliçe, dedim. Sen kendi ayaklarınla geldin. Gülfem; Sana istediğini vermeyeceğim. Şimdi burada olanları hatırlamayacağım. Ama inan bana hayatındaki en büyük pişmanlık bu gece olacak.

Ekran AlıntısıGS32.12

Bu gelin görümce arasında geçen konuşmaları herkesin dikkatini çeker. O sırada Ömer Bey de kapıdan girer. Ömer'in gelişi Cihan'ın dikkatini çeker. Ömer, Gülru ile Gülfemin yanına gider, Gülfem'im elini tutar. Gülru'ya bakarak, "Sana şimdi inandım Gülru... Gerçekten." Gülfem'i de alır geri döner. Gülru arkalarından bakarak, Ömer'in söylediği son sözleri hatırlar. "Ama sana yemin ederim, eğer bir gün bu anlattıklarını inanırsam, sen de beni tanımayacaksın." Ve 32.Bölüm burada biter.

Ekran AlıntısıGS32.SON

Gülru, o an içindeki kağıt kesiği gibi sızıyı hisseder. Gülfem'den alabileceği her türlü intikamı aldı ama, sevdiği adamı o an kaybettiğini hisseder.

Medyapım'ın bu güzel dizisi Cumartesi geceleri AB'de birincilikleri almaya devam ediyor. Damla Sönmez (Gülru Çelik), Barış Kılıç (Ömer Hekimoğlu), Canan Ergüder (Gülfen Sipahi), Yiğit Kirazcı (Mert Gencer) ve Sercan Badur (Cihan Sipahi) başlıca rolleri oynuyorlar. Oyuncu kadrosunun başarısı, dizinin sevilmesinde en büyük faktör.

İyi seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

Not: Görseller diziden tarafımdan kopyalanarak alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..