Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '13

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Güllük; kumdan kaleler yapılacak, yıkılmayacak!

Güllük; kumdan kaleler yapılacak, yıkılmayacak!
 

Balık halinle, deniz, kuş; her halinle seviyorum seni....


Sana indiğim anda seviyorum seni, sıcağın yüzüme vurur vurmaz, tozlu yollarında yürümeye başlar başlamaz....

Denize doğru inmek inmek inmek....

En büyük mutluluk sendeyken, bende denizin....

Doğal olduğumsun SEN!

Rüzgarlı kahvaltı. Ilık ılık bakışlar, demli çay eşliğinde muhabbet. Sohbet şiirli, öykülü; duramadın, romanlı, felsefeli...

İçime çekilmeksin sen.

Kıyında sessiz sakin oturmak. Kumuna hafif dokunmak. Şöyle bir yürüyüp geçmek. Uzağında mavi mavi dalıp gitmek...

İçimde kalmaksın sen.

Git, diyensin sen; ama aklına estikçe gel, diyen; istersen bende hep kal bakışlısın, sahici: SEN!

1. Not: Ben büyümek istemiyorum, diyensin, sen de hep böyle kal, çocuk!

2. Not:

Kumdan kale aklımda,

yapamadım,

yapacağım bir sonraki seferde,

sen dolu,

dopdolu kumdan kaleler

yapılacak,

yıkılmayacak!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..