Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Gülmek İster misiniz?

Gülmek İster misiniz?
 

BİLİYORUM
Yargıç davacıyı göstererek sordu: 
-Aptal dediğiniz bu zatı tanıyor musunuz?
Sanık: 
-Tanımasına tanımıyorum ama; aptal olduğunu biliyorum.
-Nereden biliyorsunuz?
-Bir sürü insanın ortasında, aptal diye bağırdım. “Bana mı söylüyorsun?” diyerek yanıma geldi.
**
 
BİR SEBZE GÖSTER
Bir dram artisti, ünlü bir komedi sanatçısıyla alay ediyordu: 
-"Milleti güldürmenin ne değeri var." dedi. "Anlayamıyorum. Zor olan ağlatmaktır. Ben onu yapıyorum." 
Ötekinin yanıtı şöyle oldu: 
-"Senin yaptığını soğan da yapar. Bana milleti güldüren bir sebze gösterebilir misin?"
**
 
KAFAN BOŞ
Öğrenci Cemal profesör Temel'e sordu: 
-Kafa aşağı çekilince, kan beynimize hücum ediyor, değil mi? 
-Evet öyle oluyor! 
-Ama hocam bütün gün ayakta geziniyoruz. Kan niye ayaklarımıza hücum etmiyor? 
-Cemal... Ayakların da kafan gibi boş değil ki!..
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..