Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Gülmek

Arkadaşlar; size söylüyorum gülümseyin. Yataktan kalktığınızda ilk yapacağınız iş yüzünüzü yıkadıktan sonra (o suyun değerini bilerek) en yakın aynanın karşısına geçin aynayı öperek gülümseyin. Odanızın perdelerini açın derin nefes alarak gülümseyin. Unutmayın ki o nefeste gökyüzünün ve çiçeklerin havası ve kokusu var. Yaşıyorsan eğer; adam gibi yaşa,dergilerde yazan gibi değil kendin için doya doya yaşa. Hey arkadaş sana söylüyorum gülümse, gülümse ki çiçekler, güller açsın insanların soluk ve monoton bakan yüzleri de gülsün. Her ciğerlerine nefes alışında ‘ Ben güçlüyüm’ de. Hayatım bana ait ve ben özgür  bir varlığım diye aklından geçir. O zaman korkuları ve endişelerin kaybolur. Çünkü dünya ve ay durmuyor devamlı dönüyorlar. Bunlar dönerken yaşlandığımızın farkında olmamız lazım.pişmanlıklarla değil umutların ve yapacaklarınla yaşa. Hayatını ve yaşamını dürüstlük ve düzgün insan felsefesine ayarla, çünkü devamlı yararını görürsün ve sana keyif verir. Senenle yürüyenlere sıkı sıkı sarıl, önüne çıkanlarla da kucaklaş. Devamlı gülümse ki sana zarar vermek isteyenler bile pişman olsunlar senin kötülüğünü isteyenler bile. Yaşamın kenarında olma. Taa içinde ol. Gülümse ki  ömrün biraz daha uzun olsun. Mutlu yaşamlar dileğiyle. 

 
Toplam blog
: 9
: 166
Kayıt tarihi
: 27.11.11
 
 

Elazığ lisesini bitirdim. İzmir hava teknik okulları'nı bitirdim. Askerlik yaşamım Diyarbakır, Ad..