Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Gülmekten Göbek Çatlatan Karadenizli Temel Fıkraları

Gülmekten Göbek Çatlatan Karadenizli Temel Fıkraları
 

BİR ÇİFT DAHA VAR
Temelin ayağında bir teki siyah bir teki beyaz çorabı gören arkadaşı soruyor; 
-Gözlerime inanamıyorum bu nasıl çorap? Temel:
- İnanmayacaksın ama, evde bunlardan bir çift daha var!...
**
 
YA GENERAL İÇİNDEYSE
Temel askere gitmiş, uygun adım yürümeyi, selam çakmayı  öğrenip cezadan kurtulmak için çok çalışmış, sonunda da başarmış.  Herkes memnun olmuş, ama dikkatlerini çekmiş, Temel ikide bir yemekhanedeki buzdolabının önünden geçerken selam çakıyormuş. Bir gün dayanamayıp sormuşlar:
-" Ula Temel, öğrendin bu işi artık. Ne diye talime devam edip duruyorsun?" 
Temel bakmış, bakmış, sonrada :
-"Ne talimi haçan, General Electric yazıyo. Ola içindedur, neme lazım ceza yemekten iyidir " demiş ...
**
 
KİM OLDUĞUNU BİLMİYOR
Temel trafik polisi, kuralları ihlal eden bir milletvekilinin otomobilini durdurmuş, ceza yazacak. Milletvekilinden o meşhur  laf: 
-" Sen benim kim olduğumu biliyor musun? " 
Temel telsizine sarılmış :
-"Amirim, birisini çevirdim. Adam kim olduğunu bilmiyor, bana soruyor !..".
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..