Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gülse Birsel Avrupa Yakası

Gülse Birsel Avrupa Yakası
 

Çok sevimliller!!!


Ben Gülse Birsel ile ilgili yorum yazmak istedim; herşeyden önce hem kendi, hem kalbi bu kadar güzel bir insan, böylesine herkese, her kesime hitap edebilen bir dizi oluşturabiliyor. Gülse Birsel'i kutluyorum, başarılarının
devamını diliyorum.

Nazara inanan biri olarak, Gülse Birsel'in nazardan korunması için yürekten dua ettiğimi bildirmek isterim.

Gazanfer Özcan nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun, hiç tanışmamama rağmen ölümü beni çok sarstı. Sanki ailemden çok yakın biri ölmüş gibi oldum. ama ölümün farklı bir zaman ve mekana geçiş olduğunu bildiğimden, nasıl olsa sevdiklerimizle yeniden buluşacağımıza inanıyorum. Gülse Birsel çok duyarlı, yetenekli, özel bir insan. Herşey onun gönlünce olsun, onu üzmeye çalışanlar sanıyorum farklı boyutları algılamakta güçlük çeken kişiler.

Avrupa Yakası, çok başarılı ve mükemmel bir dizi, büyük bir zevkle izliyorum. Gülse'ye hayranım. " I am a Gülse fan" . Ben de İngilizce öğretmenliği yapıyorum, bizim sınıflarımızda sahne gibidir, drama uyguluyorum, öğrencilerim bana çok gülerler.

Gülse'nin reklamlardaki repliklerini kullanırım bazen, komik kızları çok seviyorum.


Genellikle erkekler espri yapar, erkek güldürür, buna alışkındır toplum, ama Amazon Kardeşlerin; özellikle Gülse Birsel'i hem senarist hem de oyuncu olarak oldukça başarılı buluyorum. Oyuncu seçimi de süper. Binnur Kaya bence gelmiş geçmiş kadın oyuncuların en iyilerinden. Ata Demirel'de Adanalı erkek arkadaş rolünde çok başarılıydı, Dilberle beraber çektikleri o sahne unutulmazdı!

Uzun lafın kısası; Gülse hep gülsün, hayat ona hep güleceği durumlar sunsun. Ona mutluluk, huzur, sevginin gücünü ve dilediği herşeyi ona hayırlı olacak bir biçimde diliyorum.

Gülse Birsel başarılarının her dalda, her attığın adımda artarak devamını diliyorum. Bak seni tanımadan, çok iyi tanıyan biri gibi olan bir yığın insandan sadece biriyim. Ben de komikim!!!
 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..