Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Gülse Birsel'in "Yalan Dünya" Dizisi Şok Etti

Gülse Birsel'in "Yalan Dünya" Dizisi Şok Etti
 

Dün akşam zaten moralim bozuktu.

İki ay önce Avea bayiinden 24 ay faturama yansıtılacak şekilde aldığım Nokia marka telefon,  İMEİ numarasının çalınması sonucu kullanılmaz hale gelmişti. Bununla ilgili de bir blog yazmıştım

http://blog.milliyet.com.tr/avea-kampanyalarindan-nokia-telefon-alacaklar-bu-blogu-okusunlar/Blog/?BlogNo=353888

İşleri bırakıp, bir türlü Tüketici Mahkemesinde onun davasını açamamıştım.  

Avea Call Center ile bir kaç defa konuştum, ama olayı neticelendiremedik. 

Onun moral bozukluğu vardı. 

Dün akşam da bilindiği gibi cuma idi. 

Bir çok insan için, cuma günleri "Yalan Dünya" için haftanın beklenen günü idi.

Haftanın sonu idi. Dizi de haftanın yorgunluğunu insan üzerinden alıyordu.  

Cuma günleri  “Yalan Dünya” dizisi insanlarda alılşkanlık yapmıştı. 

Bu durum gazetelere bile taşınmıştı. 

Dün akşam kendimizi dizinin başlayayacağı saate ayarlayarak, televizyonun karşısına kuruldum.

Aslında dün akşam yapacak başka işlerim de vardı.

Ama diziden dolayı, onları da ertedim. 

Neyse yemek yenildi, çaylar hazırlandı.

Dizi başladı.

Şok oldum.

Hafta boyunca 12. bölüm fragmanları yayınlanmıştı.

30 mart akşamı da haklı olarak 12 bölümü bekliyorduk.

Ne görelim?

8. bölüm yayınlanıyordu.

Herhalde özet geçiyorlar diye düşündüm.

Ama öyle bir şey de yazmıyordu. 

Yanımdaki arkadaş da, "Bu bölüm daha önce yayınlanmıştı." dedi. 

Bir şey diyemedim. 

Yapımcı şirket ve de diziyi yayınlayan kanaldan da, yayın öncesi bir açıklama gelmemişti. 

İlk defa böyle bir olaya şahit oluyordum. 

Neden acaba bir uyarı yapılmamıştı?

Yoksa dizi yapımcılarının seyirciye saygıları mı yoktu?  

Bu sorunun cevabını bulamadım. 

Dizinin web sitesine baktım.

Açıklama orada vardı.

“Dizi bir süre önce reklam yerleştirmesi yüzünden RTÜK’ten ceza almış, yeni bölümde de aynı uygulama olduğu ve reklamlı sahnelerin kesilmesinin dizinin anlam bütünlüğünü bozacağı için yeni bölüm yayınmamış.

Bir hafta sonraya ertelenmiş.

Sonra da "özür dileriz" yazmışlar. 

İyi güzel de kardeşim, bunu dizi yayınlanmadan önce insanlara bildirseniz ne kaybedersiniz?

Rayting mi kaybedersiniz? 

Bir yandan de RTÜK e kızdım.

Bir çok olayı yasaklıyordu. 

Reklam yerleştirmenin ne zararı vardı?

Dizinin arada kopup, dakikalarca reklama girmesinden daha iyi bir yol değil miydi?.

Açıkcası dün gece şok oldum. 

Dizinin yapımcısına da, yayınlayan tv kanalına da kızmamak elde değil.

Bu durumu daha önceden bildirsenizdi, bir şey kaybetmezlerdi, hatta daha da büyürlerdi.

Onca dizi için programını değiştiren insan da, işine gücüne bakardı.

Haksız mıyım? 

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..