Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '20

 
Kategori
Müzik
 

Gülşen x Edis 'Nirvana'

Gülşen ve Edis düeti 'Nirvana' çıktı. Merakla ettiğimiz 'Nirvana' ile sevenleri ikiye bölündü. Kimileri bekledikleri gibi çıkmadı, kimileri sonuna kadar destekledi, desteklemeye de devam ediyor. Peki Gülşen x Edis'in taze şarkısı 'Nirvana'ya ulaştı mı?
 
 
Epeydir bu ikiliden acaba bir şarkı acaba gelir mi diye kafamızda senaryolar kurmuştuk. Müzikal kimyaları da epeyce uyuyordu. Biri yıllardır bu piyasayı yalayıp yutmuş bir isim, diğeri de yeni jenerasyonun gözde ismi. Hal böyle olunca gizlice ufak ufak çalışmalara başlıyormuş. 'Ha geliyor', 'Ha gelecek' diye suni haberler yapılsa da daha sonra derin bir sessizliğe gömüldüler. Sonunda ilk olarak görselleriyle beraber gelen ikili oldukça iddialı bir tekli (single) kapağıyla görücüye çıktı. Takvimler 28 Ağustos'u gösterdi ve  'Nirvana' görücüye çıktı. Çalışmanın sözü ve müziği Gülşen, Edis ve Emrah Karakuyu'ya ait olarak adeta kollektif bir işe imza atmışlar. Düzenlemesi de tabiki Gülşen ve Edis'in olmazsa olmazı Ozan Çolakoğlu'na ait. 
 
Şarkıyla alakalı eleştiriler ardı ardına geldi. Şarkı yayınlanmadan sözleri ortaya çıktı ve demediğini bırakmadılar. Düz yazı gibi okursanız oldukça iddialı sözleri var. Şarkıyı dinlemeye başladığımda gerçekten bende 'Nasıl yani?', 'Bu mudur?' dedim. Yalan konuşmayalım. Melodisi hoşuma gitti. Şarkının da kısa olması beni çok rahatsız etmedi açıkçası. 
 
Gülşen ve Edis'in dijital başarısı görmezden gelinemez tabiki. Ama bende daha iddialı bir şarkı da beklerdim açıkçası. Popülerliklerinden bir şeyler eksilir mi? Hayır tabiki. Yine her yerde karşımıza çıkacak, çalınacak, söylenecek.  Ayrıca sosyal medyadan yaptıkları canlı yayında da yeni bir şarkının daha müjdesini verdiler. Belki bir sonraki çalışmalarında hem göze hem de kulağa hitap edecek güçlü bir hitle karşımızda olabilir. Bekleyip görelim.
 
 
 
 
Oğuzhan Koç 'Heyecanlandı'
 
Haziran ayında yayınladığı 'Kendime Sardım' ile bu yazın en çok dinlenenler listelerine adını yazdıran Oğuzhan Koç, son şarkısının saltanatı devam ederken, yeni bir şarkı daha yayınlama kararı aldı. Sözü ve müziği Oğuzhan Koç'a, düzenlemesi daha önceki şarkıların mimarı olan Çağrı Telkıvıran'a ait olan 'Heyecandan' ile koca bir yaza aslında veda ediyor. Oturduğunuz yerden bile tempo tutabileceğiniz tatlı mı tatlı melodisi, dondurma reklamlarına göz kırpan video klibi (ki ben çok beğendim) ve karakteristik vokali ile yine listelerin en üst sıralarına kafayı takmış durumda.
 
Oğuzhan Koç, müzik kariyerine ağırlıkla duygusal, romantik ve akustik şarkılarla devam etse de 'Kendime Sardım'la beraber kendisini ve müziğini geliştirmeye başladığını düşünüyorum. 'Kendime Sardım'la beraber orta tempo, gitar ağırlıklı şarkıların ona ve ses rengine daha çok yakıştığını düşünüyorum. 
 
furkancanhazar@gmail.com
 
 
 
Toplam blog
: 140
: 151
Kayıt tarihi
: 20.08.16
 
 

Popular Culture ..