Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Gülsün ağlayan gözlerim

Gülsün ağlayan gözlerim
 

Bilmem kaçıncı saat başında

Yine sensizim gecenin koynunda.

Akrebi kovalamaktan yoruldu yelkovan

Benim, seni beklemekten yorulduğum gibi

Kar, kar her tarafta kar var

Biliyorum artık hiç gelmeyeceksin

Hep durmadan yağan karda suç, biliyorum…

Biliyorum beni ne kadar sevdiğini

Gelmek, görmek istediğini…

Durmadan, usanmadan yağıyor kar

Her beyaz tane kalbime düşüyor

Üşütüyor olabildiğince, kahrediyor beni.

Sensizim bir tanem, canımın içi sensizim.

Yokluğunda buz tuttu buralar

Gözyaşlarım dönüştü buzdan saçaklara

Saplandı, battı yaralı yüreğime defalarca

Kanattı, acıttı sensizlik, çok yaktı canımı çok.

Kar beyazı manzarada arıyorum teselliyi, yetmiyor

Yüreğim karalar bağlıyor her kar tanesinde.

Atıyorum kürek kürek fazlalıkları

Olmadı tuz basıyorum yaralarıma, yetmiyor.

Yağma artık kar, insaf et bana

Dayanamayacak bu yürek onsuzluğa.

Açıl yollar açıl, ayrı koyma bizi.

Es rüzgar es savur şu taneleri

Sonra da sevgilinin olduğu yere es

Kucakla onu, getir kollarıma

Bitsin bu hasret, gülsün ağlayan gözlerim.

"RESİM:ALINTI"

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..