Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Gülüm

Gülüm
 

Yine kramplarım tuttu be gülüm, seni istiyorum

Böylesi kekremsi tadını aşkın, acıyı istiyorum

Sevdiğinde sevginihissetmeyi değil de acıtmanı istiyorum canımı

Aslında seni de değil be gülüm, yokluğundaki özlemini istiyorum

Acıya dayanıklıdır yüreğim, korkma daha da acıt

Mazoşist ruhumu geçireline, ses çıkarmam sevinirim bir de

Gel ez tüm bakire duygularımı, çiğne düşünmeden gökyüzü renklerimi

Sevmeni değil, sensizliğin verdiği acıyı seviyorum ben

Defalarca gideceğine bir defa git gönlümden

Gidişin dönmemek üzere olsun, tek gidişlik bilet al

Ruhumu sen de hapsederek git, sensizlikte yaşamayayım

Seninle değil degülüm, sensizliğin girdabında boğulayım

01.09.08pzts 21:04

 
Toplam blog
: 74
: 546
Kayıt tarihi
: 21.04.07
 
 

1980 doğumluyum. Kamu Yön. Bölümünde okumaktayım.. Kelimelerle oynamak en büyük zevkimdir. Kelimele..