Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Gülümse...))

Gülümse...))
 

Haydi buyurun cenaze marşına.))))))) Yaaww bir net dıli yazdım herkejin hoşuna getmiş. Şinci bana habire mesaj geliii. Gülmek istiyiz diyiler.. Eh bende didim ki yoğun istek üzerine acık daaaaa yazim.. Amanın kendimi assolist gibi hissettim bi anda yaww.. Bende Solohon' un bloglarına okudum. Abowwww bi güldümmmmm... Didim acep gerçekten bu Solohon benim gibi uçuk kaçık mı... Kesinlikle kabul etmicik bence. Çünkümm diyicik ki uçuk kaçıklık nekiii tam bir deliyim dir heralde.. Sonamm)))))))))))) yaww cemil gardaş wallah wallah daaaa çohh senin için yazdım bu dili güldünmü lemm:)

Ba ba ba ba bahhhhhhhhhhh hayla gülii Cemil dettt yiter yaww.. Şiştt bah ne diyiciğimm yosam gine anlama zorluğumu çektin.))))))) Annaşıldı kibarsın vesselam...

Beni okuyanlar diyicikki ne ler zırvalayy. Yawww adı üstünde zırva... EEEEEEEEEEEEEE hayata hep ciddiii bahsahh nolur halimizzzz.. Hayat çekilir mi sizceee!!!!!!! Cıksssss.

Hehhhh işte bugünde canım zırvalamak istedi yazdım. Okuyan okur okumayan nemi olur. Ne olucak yaww. Bi sürü blog var gider onu okur:)))))))))))

Haydii gine galın sağlıcahla........)))))))))))

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..