Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Gülümsemek için biraz mola

Gülümsemek için biraz mola
 

anlaşılmaz yasaklara inat.


Bugün günlerden Cuma ve herkes güzel haftasonu tatil planları yapıyor. Yarının rehaveti olsa gerek yada akşam yapılacak fasıl gecesi eğlencemiz olacağından açıkcası bugün işle alakam yok. :) Aman patron duymasın ...aramızda kalsın lütfen.

Genelde günün yoğunluğundan email adresime gelen güzel ve espirili yazıları böyle zamanlara saklarım :) iyice motive olmak için. İşin kötü tarafı okudukça yüzümdeki kocaman gülümseme halim insanları şüphelendiyor ne oldu ki :) diye. Ama olsun en fazla delirdi diyecekler.

Beni gülümseten ve kahkahalarla gülmeme nedenler onlar suçlu bence :)

1-)

Küçük kız annesine "İlk insan nasıl dünyaya geldi" diye sormuş, " Tanrı Adem ve Havva'yı yarattı, çocukları oldu ve insanoğlu yeryüzüne yayılmaya başladı
yavrum" diye izah etmiş annesi..
Birkaç gün sonra küçük kız aynı soruyu babasına sormuş.. "Binlerce yıl once maymunlar vardı" demiş babası, "Bizler de evrim geçirerek onlardan türedik.."
Farklı iki cevaptan aklı karışan kız annesine gidip "Nasıl olur anne" demiş
"Sen bana insanın Tanrı tarafından yaratıldığını, babam da maymunlardan
geldiğini söylüyor.. Karıştırıyorum.."
"Karıştırıcak bir şey yok" demiş annesi gülerek, "Ben sana kendi ailemin geçmişini anlattım. Baban da kendi ailesininkini anlatmış, ..!" 2-) Genc ve güzel sarisin, alisveris merkezinin beyaz esya reyonuna girer ve saticiya sorar:

- "Su küçük televizyonu almayi düsünüyorum, fiyati nedir ?"
- "Kusura bakmayin hanimefendi sarisinlara satis yapmiyoruz.!"

Genc kadin sinirlenir, evine gider, sacinin rengini degistirir ve ertesi gün magazaya geri gelir, ayni saticiya yaklasir ve:

- "Su küçük televizyonu satin almak istiyorum." der
- "Kusura bakmayin hanimefendi sarisinlara satis yapmiyoruz !!!!"

Kadin iyice sinirlenmistir, solugu bir kuaforde alir, bu defa köklü bir degisiklik yapar, hatta makyajindan, göz rengine o tam bir esmer bombadir artik.. Ayni magazaya gider, ayni saticinin yanidadir ertesi gun:

- "Su küçük sevimli beyaz renlki televizyon ne kadar ???"
- "Kusura bakmayin hanimefendi, sarisinlara satis yapmiyoruz"
- "Inanmiyorum, nasil anladiniz sarisin oldugumu, üç gündür kendimi esmere cevirmek icin yapmadigim kalmadi!"

- "Hanimefendi 3 gündür satinalmaya calistiginiz sey Mikrodalga firin! 3-) Adam barda gördüğü güzel bayanla konuşmanın yollarını arıyordu. Sonunda cesaretini toplayarak kıza yaklaştı ve,
- "Biraz konuşabilir miyiz, acaba?" dedi. Kız birden haykırdı:
- "Terbiyesiz! Ben senin bildiğin kızlardan değilim!"
Adam utancından yerin dibine girmişti. Herkes ona bakıyordu. Gitti ve masasına oturdu. Bir süre sonra kız ona yaklaştı. Gülümseyerek,
- "Az önceki olay için özür dilerim. Ben psikoloji öğrencisiyim ve utandırıcı durumlarda insanların nasıl davrandiklarını inceliyordum..." dedi...
Adam avaz avaz bağırarak cevap verdi:
- "Nee? Gecesi 200 dolar mı? Deli misin sen?"

***

Tamam bunlar tamamen espiri - fıkra alınmak gücenmek yok :)

Hayatın zaten yükü ağırken birde yapılan espirilere öyle yaklaşıp okumak gerek yoksa benim derdim birşeyleri ispat etmek değil.

Ben kahkaları duymak istiyorum :)

Birde bizim ofiste gülmek yasaktı unuttum söylemeyi :)

***

Bazı yazılarda özlü sözlü şeyler yazarlarla ben de Silver05 son yazdığı yazıdaki Eroirini ısrarla tavisye edeceğim...her ne kadar yorumlarımda bunu belirtsemde bence eroirleri hepsinden güzel Silver035

http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=997958&Tarih=12.01.2010&Zaman=1

***

Güzel bir haftasonu diliyorum hepinize. Yüzünüzdeki gülümsemeler hiç eksik olmasın :)

Sevgilerimle

Gelincik.

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..