Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Gülümser, Sardalye İntiharında Seni Düşlüyorum

Gülümser, Sardalye İntiharında Seni Düşlüyorum
 

Öner SAMANLI’nın “ 21.Yüzyılın Filden Büyük Aşkı, Abbas ile Gülümser” Şiirler kitabından….


GÜLÜMSERLİ AŞKIM FİLDEN BÜYÜK

Gülümser,

Benle denizi çarpıyor,

Senle kuma bölüyorum,

Yem olmuşum,

Sanki oltasına,

Kör balıkçının,

Sardalyenin intiharında,

Yenik bir,

Abbas oluyorum…

Gülümser;

Kızdırma beni,

“Beni mecnun ettin,

Sende olasın,

Aşkımı inkar edersen,

Allah’tan bulasın..”


Şarkısını Vallahi,

Rahmetli,

Zeki Müren’den değil,

Serserin,

Abbas’tan dinlersin…!

Gülümser;

Benle densizi çarpıyor,

Seni kuma getiriyorum,

Yandı mı ayakların,

Yandı mi dilin..

Gülümser,

Kör olmayası,

Gözlerini yerim…

Gülümser;

Sanki oltasına,

Kör balıkçının,

Sardalyenin intiharında,

Yenildikçe yeni bir,

Abbas oluyorum…

Gülümser;

Kızdırma beni,

“İster yüzümü güldür,

İstersen ağlat beni,

Bir gecenin koynunda,

Bin geceye at beni”

Şarkısını Vallahi,

Rahmetli,

Zeki Müren’den değil,

Serserin,

Abbas’tan dinlersin…!

Öner SAMANLI


DİPNOT:

Öner SAMANLI’nın

“ 21.Yüzyılın Filden Büyük Aşkı, Abbas ile Gülümser” Şiirler kitabından….

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..