Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '20

 
Kategori
Mizah
 

GÜLÜMSEYELİM

GÜLÜMSEYELİM

Şu günlere gülümsemeye çok ihtiyacımız var, çeşitli sıkıntılarımız yetmiyormuş gibi bir de başımıza corona hastalığı çıktı. İnsanlar evlerinden çıkmaya korkar oldu, inşallah kurallara uyarsak bunu da atlatacağız. Aşağıdaki fıkraları sizin için araştırdım umarım sizleri biraz gülümsetirim. Sağlıklı mutlu günler.

NAHİDE ÇELEBİ

AT

Temel ve Cemal birer at alırlar. Ama sürekli karıştırırlar hangisi benim hangisi senin diye. Temel'in aklına bir fikir gelir der ki:  “Cemal, atın birinin kulağını keselim o zaman kimin olduğunu anlarız

Denize Düşen Bavul

Karadenizlinin biri İstanbul'a gidiyormuş, vapura binmiş, giderken bavulu denize düşmüş, oradakilerden birisi demiş ki hemşerim bavulun denize düştü, Karadenizli: “anahtarı bende sorun değil demiş.”

KİM HAKLI

Trafik kazasına sebebiyet verdiği için yargılanan şoför, hâkime:” Hâkim bey, benim bu kazadan hiç suçum yok. Ben 15 yıllık Şoförüm. Kazaya uğrayan yaya derhal atıldı: “ Ama hâkim bey, bende 45 yıllık yayayım”

 SAF YOLCU

Saf bir Erzurumlu şehirler arası otobüs yolculuğu yaparken mola yerinde otobüsünü şaşırmıştı. Anonsu duyunca kalkmakta olan otobüsten içeri dalıp seslendi    “Dadaşlar hele bir bahın ben bu otobüsün yolçusu miyam?”

 Viş  Sene  Ne

Trafik lambaları şehre yeni konulmuş. Trafik polisi kırmızı ışıkta geçen teyzeyi durdurur: Teyze teyze dur nereye gidiyorsun? “ Viş devamsız, sene ne? Eltim gile gidirem, erimin de heberi var!

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..