Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gülümseyen yüzler

Gülümseyen yüzler
 

dost


O kadar hasretiz ki, gülümseyerek bakan yüzlere... İnsanlarda hep bir tatsızlık, mutsuzluk ve yorgunluk hali var, her nedense..

Geçen gün blog yazarları arasında bir gezinti yaparken çok hoş çok sempatik bir blog yazarımızın gülümse adındaki blogunu okudum. O kadar içim açılarak, o kadar büyük bir keyifle okudum ki yazdıklarını.. Güne çok büyük bir keyifle başladım, sayesinde buradan kendisine teşekkür etmek istiyorum. Keşke herkes blog yazarı fugen hanım gibi hayatı ti ye alıp, esprili yönleriyle görebilmeyi başarabilse ve etrafımız böyle pozitif enerjisi yüksek kişilerle dolup taşsa.

Hayatımızda bazen köklü değişiklikler ararız. Bunun sebebi monotonluktan sıyrılmakla beraber, tekdüze olmış yaşantımıza bir ışık sağlamaktır gayemiz. Önemli olan aslında o anı yakalamak gülümseyerek bakmak ve baktığında gülümseminin verdiği aktiflikle doruğa ulaşmak. Nedir peki bizi böyle gülümsemekten alıkoyanlar?

Ben buna iletişimsizlik, güvensizlik, uyuşmazlık diyorum.

Bir gülüşün ve gülüşle beraber bakışın verdiği elektrik sanırım bu yazının sebebi. Yine ona bakarak yazıyorum hayatın anlamı bu zaten, gülerek bakmak. Sessiz çığlıkları düşünerek yorulmaktansa bir gülüşe ömür vermek bence en güzeli.


 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...