Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '07

 
Kategori
Anılar
 

Gülümseyin...

Gülümseyin...
 

Eskiden kalma ne kadar fotoğraf varsa hepsini topladım ve o günlerde o yıllarda dolaşmaya başladım. Bir taraftan da yanımda arkadaşıma anlatıyorum işte bu bilmem kaç senesinde nerde, bu bilmem hangi ilde, bu yanımda görünen şahıs şimdi bunu yapıyor, bu yanımda gördüğün kişi depremde göçük altında kaldı...

Fotoğraflara bakarken, eskiden böyle giyiniliyordu, eskiden bu modaydı, eskiden o il işte böyleydi cümleleriyle dolu bir konuşma yaparken, aslında hayatın insanı ne kadar değiştirdiğini daha net görüyor insan.

Bebeklik fotoğraflarımda yanımda olan insanın şimdi boynuma atlayıp “teyzem” diye hitap eden çocukları var, lise sıralarında, ben asla evlenmem, dünyayı dolaşmak istiyorum diye ortalarda geziyordu.

Saçının teline zarar gelecek diye korktuğum, yaptığı yaramazlıklar sonrası, uğruna dayaklar yediğim kardeşim evlendi ve mutlu bir yuva kurdu.

Kötü ve anlamsız lakaplar ile seslenilen tanıdıkların hayatlarını yönlendirirken hala yakınındaysa şaşırmıyor belki ama ya yıllar sonra gördüklerin. O fotoğraflardaki gibi yaşıyor belki hayalinde ama gerçekler çok farklı olabiliyor.

Bir de o fotoğraflarda kalan ve bu dünyadan göç edip gitmişler var ki, her fotoğrafta gülen gözlerine bakınca hüzün kaplıyor insanın yüreğini.

Hayat her şeye rağmen devam ediyor, geriye dönüp baktığında, bu zaman tünelinde bir süre seyahat etmek belki de hayattan umudu kesmemeye ve belki de daha çok fotoğraf çekecek anları barındıran bir yaşam isteğine sürüklüyor insanı.

Bu gün fotoğrafını çekecek kocaman gülümsemeler olmalı. Hadi gülümseyin ama

 
Toplam blog
: 16
: 2140
Kayıt tarihi
: 10.01.07
 
 

Yazı yazmaya yıllar önce konuşmak, kendimi ifade etmek isteyip de yanımda kimse olmayınca başladım. ..