Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Gülüş Şiirdir Gönülden Yazılan

Gülüş Şiirdir Gönülden Yazılan
 

GÜLÜŞÜ ŞİİRLİM 
Sımsıcak el eden bal gülüş 
Kıvılcımlandırdı benliğimi 
Dağlardaki çoban ateşlerine döndüm 
Işıl ışıl bir özlemle 
Çiçeklere büründüm. 
Güller yağdıran bir el 
Nakış nakış işledi içime sevgiyi 
Giydirdi mutluluk adlı gökkuşağı giysiyi 
Sevincim duramadı yerinde 
Kuşlara parmak ısırtan bir uçuşla 
Ulaştı gökyüzünün en yüksek katına 
Dağlar, denizler selam durdu sevdama 
Taht kurdum yaşamanın doruğuna 
Aktım özveri pınarına 
Gülüşünün verdiği aşkla coştum 
Mest oldum güzelliğinin şarabıyla 
Türküleştirdi benliğimi 
Gözlerinin şiiri 
Erhan Tığlı 

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..