Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

GÜLÜŞÜ ŞİİRLİM

GÜLÜŞÜ ŞİİRLİM
 

Gülüş şiirdir güzelde


GÜLÜŞÜ ŞİİRLİM

Sımsıcak el eden bal gülüş

Kıvılcımlandırdı benliğimi

Dağlardaki çoban ateşlerine döndüm

Işıl ışıl bir özlemle

Çiçeklere büründüm.

Güller yağdıran bir el

Nakış nakış işledi içime sevgiyi

Giydirdi mutluluk adlı gökkuşağı giysiyi

Sevincim duramadı yerinde

Kuşlara parmak ısırtan bir uçuşla

Ulaştı gökyüzünün en yüksek katına

Dağlar, denizler selam durdu sevdama

Taht kurdum yaşamanın doruğuna

Aktım özveri pınarına

Gülüşünün verdiği aşkla coştum

Mest oldum güzelliğinin şarabıyla

Türküleştirdi benliğimi

Gözlerinin şiiri

Erhan Tığlı

**********

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..