Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Gümüş Deniz'in Kızı

Dudaklarını içmek isterdim kana kana,

Bilmem kaç mil öpücük derinliğindeki...

Bilsem de olmadığımı, aşığın olmak isterdim,

Ama sen yolunu, yüzyıllar önceden seçmişsin...

Sadece gümüş gecenin hayali merdivenlerinde karşılaşmışız...

Yine de biliyorum kadınım;

Bu gece her şey yolunda,

Her şey güzel olacak...

 

Yapacak bir şey yok! kolay olur bunu anladığında,

Eğer dileğin olmuyorsa, sus ve tadını çıkar...

Parçalanan kutsal kalpten, kırık sesleri yankılanır,

Biliyorum bana verecek bir aşkın olmadığını, yalnız işledim ben bu günahı...

Sadece gümüş denizin kızına günah çıkarıyorum...

Ama yine de kadınım;

Eğer son dileğim bu olsa bile,

Bu gece hiç bitmesin...

 

(ABBA: 13 Ağustos 2013, Bodrum, Gümüşlük Otel, Deniz Kızı Ayça'ma Sevgilerle...)

 

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..