Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '17

 
Kategori
Kitap
 

Gümüş Kaşıklar. Benim Dünya Kadınlar günü armağanım ülkem kadınına.

Gümüş Kaşıklar. Benim Dünya Kadınlar günü armağanım ülkem kadınına.
 

 Yarın 8 Mart. Bazılarının Dünya Kadınlar Günü, bazılarının ise Dünya Emekçi Kadınlar Günü olarak kutladıkları bir gün. Benim için çok başka bir değeri daha var bu günün. Küçük kızım Burcu Göker'in doğum günü yarın. Hem Burcu doğduktan sonra kutlanmaya başladığı için Dünya Kadınlar Günü, kızımın doğum günü ilk sırada geliyor.

  Bu yıl ben farklı bir heyecan içindeyim bu günde. Zira yılardır yazdığım öykülerimi topladığım ilk kitabım Gümüş Kaşıklar'ın çıkışı  tam da bugüne denk geldi.

 Ben kadın öyküleri yazmayı çok seviyorum. Sevilen, seven, aldatılan, terk edilen, şiddet gören, tacize uğrayan kadınların öyküleri var Gümüş Kaşıklar adlı çalışmamda. Ayrıca çocukları tarafından ihmal edilen yaşlı annelerin  acılarını, eşleri tarafından önemsenmeyen kadınların çığlıklarını duyabilirsiniz öykülerimde.

 Ülkem kadınlarının sorunlarını anlatmaya çalıştığım bu kitabımı Dünya Kadınlar günü armağanı olarak sunmak istiyorum annelere, kızlara, sevgililere, kız çocuklarına, kayınvaldelere.

 Umuyorum ki biraz sesini duyururum kadınımızın.Yıllarca ezilen, horlanan,dövülen, öldürülen kadınımızın sesi olur  öykülerim.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..