Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Gümüşhane Üniversitesi öğretim üyesi Aydın Kıvanç ile...

Gümüşhane Üniversitesi öğretim üyesi  Aydın Kıvanç ile...
 

Aydın Kıvanç


Gümüşhane Üniversitesi  Öğretim Üyesi  Aydın Kıvanç “ Çalışmaya başladığım zamandan bu yana   aynı heyecan ve şevkle insanlara yardım etmeye dozu artırarak devam ediyorum.”

SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? Hangi okullarda okudunuz nerede  çalıştınız bugüne kadar? .

AYDIN KIVANÇ-Ben ilkokulu Zile'de bitirdim. Sonra Ankara'ya taşındık.İlk orta ve üniversite tahsilimi Ankara'da tamamladım. !989 yılında Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi'ni bitirdim. Yine aynı yerde Halk Sağlığı ihtisası yaptım( 1994 yılının Ocak ayında tamamladım).1989-1990 arasında 1 yıla yakın Ağrı'nın D0ğubeyazıt ilçesi

Çetenli köyü'nde mecburi hizmet yaptım.1994-1995 arasında Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde Asker hastanesinde askerlik yükümlülüğümü yerine getirdim.1996-2000 yılları arasında Erzurum Sağlık Müdürlüğü'nde Şube Müdürü ve Sağlık Müdür Yardımcısı olarak görev yaptım.2000-2009 yılları arasında Ankara Üniversitesi Çankırı Sağlık Yüksekokulu'nda öğretim üyesi olarak çalıştım.2009 yılından İtibaren  Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu'nda  öğretim üyesi olarak çalışmaktayım.İnsanlara yardımcı olmak istiyordum. ayrıca rahmetli babamda  doktor olmamı istiyordu. Ben ayrıca çocukken bazı sağlık problemleri yaşamıştım. Kulak ameliyatı ve böbrek taşı ameliyatı geçirdim.

 

SORU-Neden  Sağlık alanında çalışmak istediniz* O zamandan bu yana  duygularınız arasında ne gibi değişimler oldu. 
AYDIN KIVANÇ-Okumaya başladıktan sonra ve bugünlerde duygularım değişmedi aksine kuvvetlendi. ben yine aynı heyecan ve şevkle insanlara yardım etmeye dozu artırarak devam ediyorum.

 

SORU- Pek çok Üniversite hocasının aksine insanlarla tanışmaktan kaynaşmaktan hoşlanan insansınız   bunu neye borçlusunuz

AYDIN KIVANÇ- Vizyonum ve ufkum genişledi.Ayrıca bildiklerimi daha fazla insanla paylaşma imkanım oldu.

 

SORU- Tokatlı olup da Tokattan uzak  yaşamak nasıl bir duygu*

AYDIN KIVANÇ- Epey bir zamandır 40 yıla yakın bir süredir ayrı yaşadığım için bu durumu artık kanıksadım yadırgamıyorum.

 

SORU- Herkes isminiz  geçtikten hemen sonra O Tokatlı diyorlar. Bu nasıl bir duygu veriyor size

AYDIN KIVANÇ- -Bu duygu her zaman beni mutlu eder ve gururlandırır. bu duyguyu yaşamayı herkese tavsiye ederim.

 

SORU- Zileli hemşerileriniz arasında da isminiz  bilinen duyulan isim. Bu nasıl bir duygu*

 

AYDIN KIVANÇ--Vallahi bundan haberim yok. eğer böyleyse bundan büyük gurur ve mutluluk duyarım o kadar.

SORU- Tokat ın sağlık alanında gelişmesi için neler önereceksiniz

 

AYDIN KIVANÇ- -Tokat'ın vizyonunu genişletmesi ve kendini aşması lazım. artık büyük ve yenilikçi düşünmesi gerekir diye düşünüyorum.

 

SORU- Çocuklarınıza da memleket sevgisi aşıladınız mı

AYDIN KIVANÇ- -Ben evlenmeye fırsat bulamadım.Onun için bu sorunuza cevap veremiyorum. olsaydı herhalde aşılardım.

 

SORU-  İmkanınız olsa Tokat ta kariyerinize devam etmek ister misiniz

AYDIN KIVANÇ- -Ben artık Tokat tan epey ayrı kaldım. Bunu pek düşünmezdim.

 

SORU- sağlık alanında okumak ve   bu alanda çalışmak isteyenlere neler önereceksiniz

AYDIN KIVANÇ- Kendilerine hedefler koymalarını ve kendilerini her zaman geliştirmelerini öneririm.

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..