Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

Gün batımında

Gün batımında
 

Günbatımında gül, vekil bülbül delice uçuyordu. 
Yönü batıya bülbülün, derdi gül olsa gül çok..!
Sersem bir baksa Anadolu’ya, özü güller içinde,
Aşığı maşuku dağlarda kardelen sümbül gül içinde..!
                          ****
Anamdan duydum çektiğini, Anadolu ya aşığım!! 
Bu kutsal Edna il ard! Topraklarında serpildim.
Sersem baksa görecek yiğit doluk Anadolu’ya,
Aşığı maşuku dağlarda kardelen sümbül gül içinde...!
                       **** 
Yar demedim, yaren demedim, el verdim garibe,
Alın öptüm, el öpen oldu paylaştım kutsal zamanı,
Oy dedin koştu, iş dedin koştu ekti biçti toprağı.
Ebleh âşık maşuk çoğaldı o sersem kırmızı halıya. .!
Halk maşukları dağlarda saz kardelen sümbül gül içinde..!

15/Ekim

Adana/Seyhan

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..