Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Gün bugün

Gün bugün, dünden tek farkı ismi belki de,
Her saniye aynı belki, her saniye sıradan,
Basit bir hayatın pençesindeyiz bak yine,
Kurtulmak zor şu dünyanın çarklarından.

Gün bugün, adına çarşamba demişler, bilmem neden,
Kasım yağmurları dökülüyor şakaklarıma,
Sen oradasın, ben yine uzaklardayım senden,
Çıkmaz bir türlü ama ismin gelir dudaklarıma,
Söyleyemem seni sevdiğimi, bilmiyorum neden,
Söyleyemem, gel diyemem ki asla sana...

Gün bugün, sen varsın yine aklımda,
Dünden yarına taşıdığım tek düşüncesin belki,
Bilsen ne çok şey var söyleyemediğim sana,
Ah bilsen, sana neler demek istediğimi,
Keşke anlatabilsem seni ne kadar çok sevdiğimi,
Ya da anlatmasam ama sen anladım desen bana,
Saçma,
Ama anlasan keşke ben demeden demek istediklerimi,
Gitmenle yıkılacağımı bilip de gitme diyemeyişimi,
Sıradan günlerdeki tek sıradışılık olduğunu benim için,
Söyleyemiyorum sana,
Söyleyemiyorum, ama anlasan keşke ben söylemeden.

Gün bugün, yarına çok kalmadı aslında,
Korkuların arasına saklanmış hayallerimle bekliyorum,
Bir bilet var elimde, elimde bir bavulla,
Yolculuk nereye, işte onu bilmiyorum,
Gel beni al gittiğim yerden,
Eski ben değil, senin tanıdığın ben olarak...

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..