Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Gün ışığım

Gün ışığım
 

Gün ışığım..
Yüreğini arıyorum bu şehirde, tozdan bulutlar kaplamış gökyüzünü, açılsın, saçılsın göremiyorum yüzünü.

Bana bakan gül yüzünü,  savrulsun etrafımdaki tüm kara bulutlar, kaybolup gitsin günüm yeniden senli aydınlansın.

Yüreğin gibi saf ve masum, sevgin gibi eşsiz olsun..


Gün ışığım doğ yeniden günlerime, artık uyanayım senli günlere.

Kapatayım gözlerimi hayale dalmak istemiyorum artık, sade ve sadece senli günleri istiyorum.

Aynı yastıkta aynı yatakta aynı gökyüzü altında aynı dilekleri dileyebilmek için..
gün ışığım kapattım gözlerimi gel yüreğime, gül yüzlü ay'ım doğ yeniden gecelerime.

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..