Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Günah kuyu yeri sor

Günah kuyu yeri sor
 

Günah Kuyu Yeri Sor


Rabbim beni sabit kıl dizlerimi kayırma
Kıl payı doğruluktan gözlerimi ayırma

Uyan artık de gönül! Nerde himmet mekanın?
Haydi bana de gönül! Kordur zimmet akanın.

Koca alemi gezdim yetim kaldı kollarım
Ezilmez bulut ezdim zerre miskal sollarım

Gönül divane yorgun yanmaz  tüten harı var
Uyumaz perim durgun anmaz biten narı var.
                                    
Bir yaşayıp bin gördüm veli yoldum gezeli
Nice kervanlar dürdüm! Deli oldum sezeli

Bu vakti emaneti layık yönünde sersem
Gördüğüm hıyaneti Sahip önünde dersem!

Hak yiyeni anlamam! Nasıl bir son bekliyor?
Aciz olup yanlamam yürek mihman tekliyor

De! Bu beden emanet gaflet benden geri dur
Almam arkamdan lanet! Günah kuyu yeri sor. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..