Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Günahına duacıyım...

Günahına duacıyım...
 

Günahına duacıyım ellerine dokunamadan uğruna saçlarımı ağarttığım

Günahına duacıyım rüyalarımdan çık artık, kollarıma gel.

İkimizin yerine de kavrulurum ben

Sen yeter ki gel..

Kucağım bir ısınsın sıcaklığınla

şeytanın asasına tutacak olayım

Gel..

Bundan beter acı yaşamadım ömrümde.

Bir el tutmak istediğim ve ömrümün son nefesine kadar Can'ım(a) feda olsun diyebileceğim

Kelime-i şehadetten de öte ellerin

Gel...

Aşkına ibadetim...

O el ki kaç gece kokusunu tezahürle geçirdiğim

Kokuna diyecek sözüm yok sümbül bahçem benim

Sen bilmezssin; kutsallığın kokusu sümbül ve yasemen den gelirmiş

Sevdiğim, senden öte yaşam mı var?

Seni düşünürken öldüğüm...

Hem cennetim hem cehennemim benim

Çık gel...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..