Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Günahkar rahibe

Günahkar rahibe
 

ruhsuz kaldırımlardayım..


Bedeninden ruhuna kadardı
attığın çizik
günahkar rahibeydin!

...

asıyorum toplu bir iğneye yüreğimi
başsız yerinden
habersizce kayıp gitsin diye..
akrebimin yelkovanı sokmasını
bekliyorum..
"iyi ki"lerim "keşke"ye dönüşüyorken
pimi çekilsin..pili bitsin..
rüyamı kessin istiyorum

tüm günahları giyinip
rahibe olacaktım..
camdan ellerim
bakire gözlerim
yırtık dilim
sebebini bulacaktım katil-i ömrümün
adresi belli olacaktı
tanıdık kör satırların
"neden" diye bir feryat
duyulmayacaktı nefesimde..

karabasanları basmalı
saklandıkları gecelerden artık..
camdan ellerimi kırıp kanatmalı
kim dokunursa..
sahte yüreklere damga vurmalı
"adam değildir" misali..

kime ne yapacağını sanıyorsun ki!
insan kendine yapmalı
"günahkar rahibe" misali..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..